بازدید 3448
۲

میزان سرانه مصرف لبنیات در کشور پایین است

شریعتمداری گفت: میزان مصرف لبنیات در کشور پایین بوده بنابراین دولت ضمن حمایت از صادرات، افزایش سرانه مصرف این محصول را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۷۳۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 15 September 2017
شریعتمداری گفت: میزان مصرف لبنیات در کشور پایین بوده بنابراین دولت ضمن حمایت از صادرات، افزایش سرانه مصرف این محصول را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: صنعت غذایی کشورمان به محصولات لبنی  بسیار  وابسته است، از این رو طی سال های اخیر در این صنعت گام‌های بسیار خوبی برداشته ایم.

وی ادامه داد: در حوزه آب میوه شركت های معتبر خوب و باکیفیتی تولید کرده‌ایم، همچنین در حوزه بسته بندی از روش های بسیار مناسبی بهره مند شده که همه این عوامل منجر به دستیابی به بازارهای جدید و خوبی برای صادرات در حجم وسیع و کنسانتره این محصولات در دنیا شده است.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که ٣ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان طی سال های گذشته در صنعت غذایی سرمایه گذاری شده است، بیان کرد: ٨٠ میلیون دلار مجموعه صادراتی است که در دنیا طی سال‌های گذشته در این صنعت انجام شده است.

به گفته وی  با توجه به ارزش صادراتی صنعت غذایی، دولت نیز از این صنعت  به ویژه محصولات لبنی، پشتیبانی خواهد کرد.

وی در خاتمه یادآور شد: میزان سرانه مصرف لبنیات در کشور پایین بوده، بنابراین دولت ضمن حمایت از صادرات، افزایش سرانه مصرف این محصول را در دستور کار خود قرار داده است و ما امیدواریم بتوانیم به زودی به اهداف تعیین شده دست یابیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قیمت لبنیات که بصورت ماهانه افزایش می یابد، کیفیت نامناسب محصولات لبنی ، عدم نظارت بر محصولات لبنی و وعده توزیع رایگان شیر که همواره به ان عمل نمیشود
قدرت خرید مردم اجازه مصرف بیشتر را نمی دهد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار