بازدید 3005
۱
ساختارها مشکل دارند

ابتکار: مشکلات با یک جا‌به‌جایی حل نمی‌‌شود

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: بسیاری برای ایجاد و حفظ همین شرایط امروز، آرمان خواهی، مطالبه‌گری و عشقی که هنوز وجود دارد هزینه سنگین داده‌اند. ادامه این مسیر نیز هزینه دارد و حداقل هزینه آن صبر است.
کد خبر: ۷۳۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 14 September 2017
معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: بسیاری برای ایجاد و حفظ همین شرایط امروز، آرمان خواهی، مطالبه‌گری و عشقی که هنوز وجود دارد هزینه سنگین داده‌اند. ادامه این مسیر نیز هزینه دارد و حداقل هزینه آن صبر است.

به گزارش ایلنا، در نخستین همایش جوانان توسعه و تعالی ایران معصومه ابتکار با اشاره به اینکه بهتر بود اسم این همایش به جای توسعه و تعالی، توسعه پایدار  و تعالی گذاشته می‌شد، گفت: جوانان به مباحثی همچون امنیت، صلح و محیط زیست حساس هستند و در حال حاضر  بحران محیط زیست، جهان را تهدید می‌کند. حل این مسائل به شدت با مواضع سیاسی و رویکردهای ما گره خورده است.

وی ادامه داد: جنگ و ناامنی و تروریسم هم آینده جوانان را تهدید می‌کند، مسائل محیط زیست به تک تک جوانان ارتباط دارد و امروز نتیجه‌اش را می‌بینیم. مساله مهم دیگر خانواده است، اکنون شرایط خانواده‌ها در کشور بحرانی است و این البته این بحران فقط مختص کشور ما نیست. تحقیقات نشان می‌دهد در استان‌ها نرخ سلامت خانواده‌ها با مشارکت سیاسی ارتباط مستقیم دارد و خانواده‌ها همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را تحت تاثیر قرار می‌دهند و اگر خانواده‌ای سالم نباشد، کشور سالم نخواهد بود.

معاون رییس جمهور با اشاره به حضور اندک بانوان در این همایش ادامه داد: مطالبه‌گری در جوانان بیشتر است و در طول انتخابات شاهد حضور غیرقابل جایگزین، مطالبه‌گری، آرمان‌گرایی جوانان بودیم. اگرچه وزیر زن نداریم اما وزرا و شهردار تهران وعده دادند ۳۰ درصد مناصب مدیریتی خود را به زنان اختصاص می‌دهند و شرایط تسهیل‌گری برای حضور جوانان دیده خواهد شد.

ابتکار با اشاره به وعده‌های رییس‌جمهور در زمان انتخابات گفت: آقای روحانی با وعده‌های خود خط‌مشی مشخصی را تعیین کردند و انتظار داریم در این راه مستحکم باشد چراکه وعده‌هایی که دادند نیازمند پیگیری است. البته رسیدن به این وعده‌ها راحت نیست و صرف اینکه آقای رییس‌جمهور گفته‌اند محقق نمی‌شود. در راستای رسیدن به این وعده‌ها، مشکلات سیاسی، اقتصادی و نگرشی وجود دارد و نگاهی جز این به مسائل ساده انگارانه است.

وی ادامه داد: با یک جا‌به‌جایی مشکلات حل نمی‌‌شود چراکه ساختارها مشکل دارند. حتی اگر یک زن توانمند یا یک جوان وارد این ساختارها شود، نمی‌تواند به آرمان اصلاحات و اعتدال برسد پس مطالبه خود را تقلیل ندهید، همه مساله این نیست، باید اندیشید و با تفکر برای مسائل راه حل پیدا کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان با تاکید بر اینکه به وسیله سیاست‌ورزی فعال و متعهدانه می توان مشکلات را حل کرد، گفت: بسیاری برای ایجاد و حفظ همین شرایط امروز، آرمان خواهی، مطالبه‌گری و عشقی که هنوز وجود دارد  هزینه سنگین داده‌اند. ادامه این مسیر نیز هزینه دارد و حداقل هزینه آن صبر است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چرا اتفاقا مشکل با همین یک جابجایی مدیر غیر مدیر و مدیر واقعا مدیر حل میشود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان