بازدید 3461

مالک جدیدنفت و یک شوی دیگر/وقتی بدون بلیت هم تماشاچی نمی آید

اگر سرویس رفت و برگشت رایگان و غذای میان وعده هم به سبک استیل آذین دهه قبل به تماشاگران داده شود، شاید گروهی با این انگیزه هم که شده ، حاضر به دیدن بازی های این تیم شوند. به این کار می گویند خریدن هوادار که باز هم جواب نمی دهد.
کد خبر: ۷۳۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 14 September 2017
مالک باشگاه نفت تهران در اقدامی عجیب، کلیه بلیت‌های تماشاگران را برای بازی با گسترش فولاد خریداری کرد تا ورود تماشاگران رایگان باشد اما نزدیک شدن به دقایق آغاز بازی باز هم تماشاگر قابل ذکری به تختی نرفت. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مالک باشگاه نفت طلاییه با تصور اینکه مشکل علاقمندان به فوتبال برای آمدن به ورزشگاه جهت تماشای بازی تیم تازه خریداری شده اش، پول بلیت بوده است، کلیه بلیت‌های تماشاگران ورزشگاه تختی را خریداری کرد تا هوادارانی که قصد دارند بازی امروز نفت مقابل گسترش فولاد را از نزدیک تماشا کنند به صورت رایگان بتوانند به ورزشگاه بروند!!

 مالک باشگاه نفت ادعا کرده به احترام علی کریمی و هواداران این کار را انجام داده است اما گویا اطلاعی از میزان محبوبیت تیم نفت در شهر تهران ندارد و نمی داند این باشگاه چندان هواداری در افکارعمومی و فوتبالدوستان تهرانی و غیرتهرانی ندارد و با این اقدام ها هم تماشگر چشمگیری میل دیدن بازی نفت را نخواهد کرد. البته اگر سرویس رفت و برگشت رایگان و غذای میان وعده هم به سبک استیل آذین دهه قبل به تماشاگران داده شود، شاید گروهی با این انگیزه هم که شده ، حاضر به دیدن بازی های این تیم شوند.به این کار می گویند خریدن هوادار که باز هم جواب نمی دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان