بازدید 17225

جستجوی تالار عروسی

کد خبر: ۷۳۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 14 September 2017
تالار عروسی یا باغ تالار مهم ترین اصل برگزاری مراسم عروسی می باشد و انتخاب تالار مناسب برای مراسم عروسی میتواند در هر چه بهتر برگزار شدن مراسمتان نقش پر رنگی داشته باشد.به همین دلیل بهتر است برای جستجو و یافتن تالار مناسب وقت اختصاص دهید و بهترین  گزینه را نسبت به سلیقه و معیارهای مورد نظر خودتان بیابید.
 
بهتر است قبل از انتخاب تالار ویژگی ها ، معیارها ، شرایط و امکاناتی که یک تالار پذیرایی و یا باغ عروسی خوب داشته باشد را  مدنظر داشته باشید.
 
مواردی بسیاری را هنگام انتخاب مکان برگزاری مراسم باید مد نظر داشته باشید. ولی اول باید تصمیم بگیرید که مراسم خود را در تالار برگزار کنید یا باغ تالار و یا حتی باغ عروسی.
 
با اینکه انتخاب این مورد بسته به سلیقه و خواست شماست ولی شرایط  آب و هوایی و فصلی که مراسم عروسی برگزار می گردد نقش تعیین کننده ای در انتخاب محل برگزاری مراسم  خواهد داشت.به عنوان مثال در فصل زمستان امکان برگزاری مراسم در باغ عروسی وجود ندارد و باید مراسم در محیط بسته دارای امکانات گرمایشی برگزار گرد.در فصل تابستان شما در انتخاب تالار  یا باغ عروسی آزاد هستید و بسته به نوع و شرایط مراسم خود می توانید در تالار و یا باغ عروسی مراسم خود را برگزار کنید.البته در صورتی که انتخاب شما باغ تالار باشد علاوه بر فضای باغ ، فضای سرپوشیده هم وجود دارد و نسبت به شرایط آب و هوایی از فضای مناسب استفاده می شود.
 
مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید و تاثیر مستقیم در انتخاب باغ تالار و یا تالار پذیرایی دارد ، بودجه و هزینه مد نظر شما برای برگزاری مراسم است.بهتر است ابتدا بودجه خود را بسنجید و نسبت به آن ، به دنبال تالار مد نظر خود باشید.به طور معمول هزینه های تالار عروسی شامل هزینه ورودی ، نوع غذا و نوع پذیرایی ، میوه و شیرینی، خدمات ، گروه موزیک ،تزئینات و برنامه هایی مثل آتش بازی و نورپردازی می شود.
 
فاصله تا شهر و موقعیت مکانی تالارها را مورد بررسی قرار دهید. در نظر داشته باشید که ممکن است مسیر برای بسیاری از مهمانان دور باشد یا تالار در نقطه ای قرار گرفته باشد که ترافیگ سنگین وجود دارد، که ممکن است باعث دیر رسیدن مهمانان شود. همچنین فاصله تالار عروسی را با آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود  در نظر داشته باشید، زیرا ممکن است مشکل فاصله و ترافیک مسیر برای شما مشکلاتی ایجاد کند.
 
قبل از بستن قرارداد از نوع امکانات تالار و خدمات آن نظیر وجود پارکینگ به تعداد کافی، پرسنل منظم و شکیل و نوع برخورد آنان با مهمانان وتعهد اخلاقی نسبت به هرچه بهتر برگزار شدن مراسم و نحوه و کیفیت پذیرایی تالار مورد نظر آگاه شوید. به روز بودن ، زیبایی و شیک بودن محیط بیرونی و داخلی تالار عروسی را چک کنید تا با سلیقه شما همخوانی داشته باشد.
 
داشتن گروه موسیقی و یا دی جی و به روز بودن آن برای ایجاد فضایی شاد، فضای مناسب برای رقص ، نورپردازی زیبا ، داشتن جایگاه عروس و داماد ، ظرفیت سالن از دیگر مواردی است که باید در انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی دقت کنید.
 
بعد از انتخاب تالار عروسی معمولا کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می گردد. معمولا مشتری یک شب به تالار یا باغ رفته و بعد از هماهنگی با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند.
 
و در انتها حتما صبح روز مراسم ، به تالار عروسی یا باغ عروسی خود سر بزنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز رو به راه است. تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها ، تعداد صندلی ها ، نور پردازی ، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس