بازدید 4133

روسیه برای دور زدن تحریم از ارز دیجیتالی استفاده می‌کند

رئیس کمیته دولتی دوما گفت: بمنظور فراهم کردن بستر برای آن دسته از افرادی که علاقمند به سرمایه گذاری در این کشور هستند می توان از ارزهای دیجیتالی استفاده کرد.
کد خبر: ۷۳۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 14 September 2017
رئیس کمیته دولتی دوما گفت: بمنظور فراهم کردن بستر برای آن دسته از افرادی که علاقمند به سرمایه گذاری در این کشور هستند می توان از ارزهای دیجیتالی استفاده کرد.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، « آناتولی آکسالکوف» رئیس کمیته دولتی دوما روسیه در بخش بازارهای مالی گفت: تجارت ارز رمزنگار یا همان ارز دیجتالی می تواند راهی برای دور زدن تحریم های ضد روسی برای سرمایه گذارانی که علاقمند به فاینانس در پروژه های بزرگ روسیه هستند، باشد.

این مقام روسی گفت:. فکر می کنم که ابزارهای جدید از قبیل ارزهای رمزنگار  می توانند بستری را برای دور زدن تحریم ها برای آن دسته از افرادی که خواهان مشارکت مالی در پروژهای روسیه هستند را فراهم کند.

به گفته «آکسالکوف» که از ایده قانونی شدن تجارت با ارزهای رمزنگار در روسیه حمایت می کند، از این ابزار می توان در تمامی سطوح اجرای پروژهای فعلی این کشور استفاده کرد.

رئیس کمیته دولت دوما تصریح کرد، اطلاعات افرادی که در قالب ارز رمزنگار سرمایه گذاری می کنند، بصورت کد صادر می شود که این موضوع می تواند کمک به علاقمندان سرمایه گذاری در روسیه کند که از عواقب نقض تحریم ها در امان باشند.

«آکسالکوف» گفت: تمامی مشکلات مرتبط با قانونی کردن بازارهای ارز رمزنگار می تواند به سادگی با اجرای طرح آزمایشی داد و ستد این نوع ارز در صرافی ها حل شود.

همچنین این کمیته به دنبال طرح های پیشنهادی و انتشار آن تا پایان ماه جاری میلادی برای قانونی کردن بازار ارزهای دیجیتالی در روسیه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان