بازدید 14720

کشف ۸۵ کیلو انواع موادمخدر در پایتخت

کد خبر: ۷۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 14 September 2017
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۸۵ کیلو انواع مواد مخدرصنعتی و سنتی در تهران خبر داد و گفت:۱۹۱ نفر دستگیر شدند. 

به گزارش آرمان، سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به اجرای طرح سراسری برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در سطح شهر تهران گفت: بر اساس دستورات فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر دنباله‌دار بودن اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور در سطح همه محله‌های تهران ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح تهران و در مناطق آلوده‌ای که از ابتدای سال تاکنون شناسایی شده‌اند طرحی را به اجرا درآوردند که به‌موجب آن ۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به اینکه موادمخدر کشف شده از متهمان توزیع‌کننده بوده است، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در طول عملیات‌های متعددی که به اجرا درآوردند موفق شدند بخشی از توزیع‌کنندگان موادمخدر را دستگیر کنند و با استفاده از اطلاعات این توزیع‌کنندگان خرده‌فروشان موادمخدر که در سطح محله‌ها و بوستان‌ها اقدام به توزیع موادمخدر می‌کردند را نیز شناسایی کردیم.

 با انجام یک عملیات گسترده مناطق شناسایی‌شده پاکسازی شد و ۱۹۱ نفر خرده‌فروش موادمخدر در این عملیات شناسایی و دستگیر شدند. 

بخشنده با اعلام اینکه برخی از دستگیرشدگان دارای سابقه قبلی بودند افزود: متهمان دستگیرشده به‌همراه موادمخدر شناسایی شده از قبیل گل، شیشه، گراس، تریاک، شیره تریاک و هروئین به دستگاه قضا معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: اجرای طرح‌های امنیت محله محور و همچنین برخورد با خرده‌فروشان مواد‌مخدر جزو اولویت‌های پلیس است و شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاع درباره فعالیت مواد فروشان را با سامانه پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار