بازدید 14752

تعیین جایزه برای یافتن مرد چینی گمشده

کد خبر: ۷۳۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 14 September 2017
همزمان با پنجمین روز جست و جو برای یافتن ردپایی ازمرد گمشده چینی در کوه‌های مسجد سلیمان، فرماندار این شهرستان برای یافتن این کارگر خارجی جایزه تعیین کرد. 

به گزارش ایران، «چنگ جانگ جون»- 45 ساله- ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه از محل کارش که شرکت چینی پیمانکار دکل‌های حفاری در مسجد سلیمان است پیاده به سمت استراحتگاه حرکت کرده بود که ساعت یک ظهر در تماس با همکارش از گم شدن خود در کوهستان خبر داد.

با این گزارش تیم‌های جست و جوگر بلافاصله با سگ‌های زنده یاب و بالگرد به منطقه اعزام شدند اما نتیجه‌ای به دست نیامد.

«علیرضا گورویی» فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان مسجدسلیمان-استان خوزستان- گفت: «براساس گزارش‌ها «چنگ جانگ جون» در زمان رفتن به استراحتگاه در منطقه «تل بزان» این شهرستان به شکل مرموزی ناپدید شده است. 

به محض اطلاع از این اتفاق حدود ۱۰۰ نفر از نیروهای هلال احمر، پلیس، ارتش، سپاه، بسیج، فرمانداری و... با تمامی امکانات جست‌و‌جو را آغاز کرده‌اند. همچنین دو بالگرد از هوانیروز و هلال احمر به همراه پرسنل نظامی و انتظامی نیز به عملیات اضافه شدند.

 تمامی نقاط مسطح جست‌و‌جو شده و عملیات در مناطق صعب العبور ادامه خواهد داشت. 

این کارگر چینی متأهل و دارای دو فرزند است.»سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیز گفت: «تپه مورد نظر منطقه‌ای کوهستانی و پر از گودال است. از آنجا که این کارگر در دو ماه حضور خود در منطقه هرگز پیاده به استراحتگاه بازنگشته، در روز حادثه مسیر را گم کرده است. 

با وجودی که عملیات با سگ‌های زنده یاب هلال احمر و بالگردها ادامه دارد اما با توجه به کوهستانی بودن مسیر، جست و جو به کندی پیش می‌رود.»

علی عسگر ظاهری عبده وند، نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل نیز گفت: «بیش ازسیصد نفر از نیروهای متخصص از شهرهای مختلف استان خوزستان درحال جست‌و‌جوی میدانی برای یافتن جانگ جون هستند.

 دو فروند بالگرد، یک هلی شات و تعدادی از سگ‌های زنده یاب نیزدراین عملیات حضوردارند. متأسفانه با وجود تلاش‌های بی‌وقفه تاکنون هیچ سرنخی به دست نیامده است.

 همچنین نماینده کشور چین در امور خاورمیانه نیز در رأس هیأتی با حضور در مسجدسلیمان از مسئولان ایرانی تشکر و از نزدیک عملیات جست و جو را پیگیری می‌کند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان