بازدید 3491
۱

ادامه تلاش پرسپولیس برای تغییرمیزبانی ازمسقط به دوبی

کد خبر: ۷۲۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 13 September 2017
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بحث میزبانی در دوبی بحث جدیدی نیست و این بار به دلیل قول‌هایی که به ما داده شده در تلاش هستیم از الهلال در این شهر میزبانی کنیم. 

به گزارش تابناک ورزشی؛علی اکبر طاهری در خصوص درخواست این باشگاه برای تغییر محل میزبانی از الهلال عربستان از مسقط عمان به دوبی امارات گفت: من تازه به تهران رسیدم و قرار بود نامه درخواست ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود باید ابتدا به باشگاه بروم و این موضوع را پیگیری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد که تصمیم گرفتید محل میزبانی را تغییر دهید، تصریح کرد: این بحث برای الان نیست و ما از قبل این بحث را داشتیم اما متأسفانه آن زمان همکاری‌های لازم با ما صورت نگرفت حتی به ما زمین مسابقه هم ندادند و در چند باری که به دوبی رفتیم تا اردو برگزار کنیم مسابقات مان را در باشگاه ایرانیان برگزار کردیم اما این بار شرایط فرق می‌کند چرا که قول‌هایی به ما در این‌باره داده شد و اگر نتوانیم به صورت قطعی میزبانی را به دوبی ببریم در همان مسقط عمان از الهلال پذیرایی می‌کنیم.

این موضوع نیاز به هماهنگی‌هایی در داخل و خارج از کشور دارد و ما هم علاقه داریم که بازی به دوبی منتقل شود چرا که ایرانی‌ها در این منطقه بیشتر هستند و می‌توانند حمایت بیشتری از ما انجام دهند. باید بگویم که بحث میزبانی در دوبی را از سال گذشته آغاز کردیم که آن زمان به نتیجه نرسیدیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بيا با هم بريم سفر دبى دبى............
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل