بازدید 3005

نظارت تعزیرات بر بازارگوشت نمونه‌ای است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس،گفت: زیاده خواهی دلالان در ثابت ماندن گرانی گوشت بی تاثیر نیست، زیرا واردات گوشت خارجی هم نتوانست، بازار نوسانی گوشت را به آرامش منطقی برساند.
کد خبر: ۷۲۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 13 September 2017
علی اکبری درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت بازار گوشت درکشور،گفت: دلالان نمی‌گذارند ابزاری همچون واردات نیز گوشت داخلی  را  از گرانی رهایی ببخشد، بنابراین باید با سیاستهای اصولی-اقتصادی فکر اساسی برای مبارزه با ترفندهای دلالان در بازار کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،تصریح کرد: حاجیان در عید قربان  دام زنده را قربانی کردند،  بنابراین  افزایش  مصرف گوشت  نیز  بی تاثیر در افزایش نرخ گوشت نبوده  است و البته که نرخ کنونی گوشت مقطعی است و پس از برگزاری ضیافت های حاجیان با کنترل دلالان می توان  نرخ گوشت را  به ثبات  رساند.

 نظارت تعزیرات بر بازار گوشت  نمونه ای  است

اکبری افزود: با افزایش بازرسی ونظارت جامع تر در بازار مواد غذایی  بدیهی  است که مانع از   نفوذ گرانی به کالاهای اساسی و غذایی شهروندان  می شویم و این در حالی است که نظارت بر بازار  گوشت  توسط تعزیرات در شرایط فعلی به طریق  نمونه ای است.

وی در  ادامه  کفت وگو با  خبرگزاری خانه ملت ،افزود: اگر دامنه نظارت و تعزیرات بر بازارگوش مردمی شود می توان از گرانی بدون حساب گوشت با نحو اصولی و منطقی جلوگیری کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه افزایش نظارت بر بازار گوشت  نیازمند افزایش  بودجه سازمان تعزیرات است، یادآورشد: زیاده خواهی  دلالان  در  ثابت ماندن گرانی گوشت بی تاثیر  نیست، زیرا  واردات گوشت های خارجی هم نتوانسته است،بازار نوسانی گوشت را به آرامش منطقی  برساند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان