بازدید 4279
۱

عذرخواهی‌عجیب‌کامیابی نیا:بازیکن‌حریف‌باعث‌شد!+عکس

کد خبر: ۷۲۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 13 September 2017
کمال کامیابی نیا طبق انتظار در پایان دیدار با الاهلی از همه عذرخواهی کرد اما در متن این پوزش، باز هم خودش را مقصر نمی داند!

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس تهران با پیروزی برابر الاهلی عربستان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. در ابتدای بازی و در حالی که پرسپولیس با یک گل از حریفش پیش بود اتفاقی افتاد که سرخپوشان حسابی شوکه شدند. کمال کامیابی نیا با خطای محرز بر روی بازیکن حریف اخراج شد و تیمش را بیش از 80 دقیقه در حساس ترین بازی تاریخ باشگاه ده نفره کرد. 

کامیابی نیا حالا در پستی اینستاگرامی از هواداران این تیم عذرخواهی کرده اما در متن نوشته اش، باز هم زرنگی بازیکن حریف را دلیل این اخراج می داند و سهمی برای بی احتیاطی و بازی خشن خود قایل نیست تا مشحص شود این بازیکن باز هم ظرفیت چنین اشتباهاتی را دارد:
سلام خدمت همه هواداراي واقعي پرسپوليس كه همه جوره مارو حمايت ميكنند خداروشكر كه بازي برديم دست تك تك اين بچه هارو مي بوسم يه معذرت خواهي ميكنم كه تو صحنه خطا بازيكن حريف زرنگي كرد و باعث اين اتفاق شد اميدوارم تو بازي هاي بعدي جبران كنم

پرسپولیس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام : اشتباه خودش بود . من یه فوتبالیست معمولی ام . حرکت کمال کاملا احساسی بود و در این شرایط اصلا نیازی به این حرکت نبود . شاید بدلیل نبود تجربه بین اللملی ایشان باشه . در هر صورت اشتباه خودش بود و باید اینو قبول کنه . باید بدونه این کار 80 دقیقه به تیم وطرفداران ان استرس بیجا وارد کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر