بازدید 8252
۲
سوژه

اقتصادمقاومتی‌درپرسپولیس/سفردسته‌جمعی‌هیات‌مدیره‌اینباربه‌ابوظبی!

به نظر می رسد سیستم دولتی اداره ورزش، از درس های مدیران گذشته و میراث ریخت وپاش های آنان عبرت نمی گیرد و در حالی که هنوز دست کمکش به سوی هواداران دراز است و در سایت خود با اعلام شماره حساب، به شیوه گدایان از آنها طلب پول می کند، همان پول ها را به آسانی صرف سفرخارجی مدیرانش می کند
کد خبر: ۷۲۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 11 September 2017
اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس که هنوز جوهر حکم شان از سوی وزیر ورزش خشک نشده است، در سفری دسته جمعی و توریستی ، برای تماشای بازی تیم به ابوظبی پرواز کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در اقدامی نادر در فوتبال دنیا اکثر اعضای هیات مدیره یک باشگاه حرفه ای غیرخصوصی، خودشان را به یک سفر غیرضروری خارجی دعوت کرده اند و با تهیه بلیت از محل بودجه باشگاه به اردوی این تیم در ابوظبی اضافه شدند.

باشگاه پرسپولیس که همین امروز با اعلام رسمی مدیرعاملش، دادگاه طولانی با ژوزه پرتغالی را باخته و به پرداخت بیش از شش میلیاردتومان محکوم شده است، همچنان دست و دلباز خرج می کند و میلیون ها تومان با اعزام مدیران تازه از راه رسیده اش هزینه می تراشد.

علی اکبر طاهری، ابوالفضل روغنی، حاجی بیگی سه عضو هیات مدیره پرسپولیس بودند که همراه معاون همیشه مسافر باشگاه یعنی ترکاشوند، به ابوظبی رفتند و در هتل لوکس این شهر اقامت گزیدند. این در حالی است که جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس هم آماده سفر به امارات بود که به دلیل عدم صدور ویزا نتوانست به ابوظبی برود وگرنه او هم همین امشب در پرواز فرست کلاس می نشست.

به نظر می رسد سیستم دولتی اداره ورزش، از درس های مدیران گذشته و میراث ریخت وپاش های آنان عبرت نمی گیرد و در حالی که هنوز دست کمکش به سوی هواداران دراز است و در سایت خود با اعلام شماره حساب، به شیوه گدایان از آنها طلب پول می کند، همان پول ها را به آسانی صرف سفرخارجی مدیران گمنامی می کند که بعید است یک ریال برای باشگاه درآمدزایی کرده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا و از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به وقت تهران دیدار برگشت خود را مقابل الاهلی عربستان برگزار خواهد کرد و در جایگاه ویژه ورزشگاه، چشمانی دارد که می توانستند در تهران بنشینند و از طریق تلویزیون بازی را تماشا کنند. 

اگر هم پولی کف حساب باشگاه مانده که مردم از آن خبر ندارند، حداقل اعلام شود تا جوانان و نوجوانان از پول توجیبی شان، پیامک نزنند و میلیاردهاتومان خرج تیمی نکنند که دیگر نیازی به کمک ندارد.

بد نیست در این زمینه نیز وزیر ورزش که از کمبود بودجه نالیده ، بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی دستورالعملی به باشگاه های زیرمجموعه اش ابلاغ کند و این هزینه های غیرضرور را حذف نماید تا این آخرین سفر دورهمی رفقا به آن سوی آب ها از جیب باشگاه دولتی باشد. 

اقتصادمقاومتی‌درپرسپولیس/سفردسته‌جمعی‌هیات‌مدیره‌اینباربه‌ابوظبی!


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدایا رحمی بکن
میرن دورهمی حال میکنن بعد کاسه گداییشون هم برای برداخت بول زوزه وامثال اون بیش مردم درازه ! من موندم تو کار این ملت !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل