بازدید 6770

واکنش شیخ‌الازهر به کشتار مسلمانان در میانمار

کد خبر: ۷۲۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 09 September 2017
شیخ الازهر در بیانیه در مورد درد و رنج مسلمانان میانمار اعلام کرد: ما به برادرانمان در میانمار می گوییم که در مقابل تجاوز وحشیانه مقاومت کنید ما همراه شما هستیم و شما را تنها نمی گذاریم.

به گزارش میزان به نقل از اسکای نیوز عربی، شیخ الازهر در بیانیه در مورد درد و رنج مسلمانان میانمار اعلام کرد: ما به برادرانمان در میانمار می گوییم که در مقابل تجاوز وحشیانه مقاومت کنید ما همراه شما هستیم و شما را تنها نمی گذاریم.

وی افزود: رهبران دینی میانمار، با عناصر افراطی برای کشتار جمعی و پاکسازی نژادی علیه شهروندان مسلمان متحد و همپیمان شده اند.

شیخ الازهر با بیان اینکه همه معاهدات و منشورهای بین المللی حمایت از حقوق بشر بی ارزش شده است، از سازمان های بین المللی و انجمن های حقوق بشر خواستار مجازات عاملان این جنایت ها و محاکمه آنها به عنوان جنایکتار جنگی شد و گفت: اگر این شهروندان که در معرض کشتار جمعی قرار دارند، از پیروان ادیانی غیر از دین اسلام بودند، نهادهای جهانی موضعی متفاوت اتخاذ می کردند.

احمد الطیب اظهار داشت: متاسفیم از مواضع دوگانه کسانی که جایزه صلح نوبل را با یک دستشان دریافت می کنند و با دست دیگر از همه جنایت‎هایی که صلح را از بین می‎برد، استقبال می ‎کنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل