بازدید 4436

آلمان و انگلیس به جام جهانی نزدیک شدند

ایرلندشمالی 2 بر صفر میهمانش، جمهوری چک را برد تا کورسوی امیدی برای صعود مستقیم داشته باشد. در جدول گروه سوم پس از آلمان 24 امتیازی، ایرلندشمالی با 19 امتیاز در رده‌دوم قرار دارد.
کد خبر: ۷۲۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 05 September 2017
برتری قاطعانه آلمان و پیروزی انگلیس با حداقل اختلاف، اتفاقات مهم ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهم‌ترین بازی‌ در گروه سوم، آلمان در زمین خودش با نتیجه قاطعانه 6 بر صفر مقابل نروژ  به برتری دست یافت و به یک قدمی صعود رسید. در این بازی یک‌طرفه، ورنر در دقایق 21 و 40، اوزیل در دقیقه 10، دراکسلر در دقیقه 17، گورتسکا در دقیقه 50 و گومز در دقیقه 79 برای قهرمان جهان گل زدند.  

توماس مولر - تیمو ورنر - آلمان - نروژ - مقدماتی جام جهانی روسیه

در دیگر بازی‌ این گروه، ایرلندشمالی 2 بر صفر میهمانش، جمهوری چک را برد تا کورسوی امیدی برای صعود مستقیم داشته باشد. در جدول گروه سوم پس از آلمان 24 امتیازی، ایرلندشمالی با 19 و جمهوری آذربایجان با 10 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در گروه ششم، انگلیس به سختی 2 بریک از سد میهمانش، اسلواکی گذشت و در آستانه صعود مستقیم قرار گرفت. ابتدا لوبوتکا در دقیقه 3 دروازه انگلیس را گشود اما میزبان توسط دایر در دقیقه 37 و راشفورد در دقیقه 59 به گل و برتری 2 بریک رسید. در سایر بازی‌های این گروه،اسکاتلند 2 بر صفر مقابل مالت به برتری رسید و اسلوونی 4 بر صفر از سد لیتوانی گذشت. در جدول گروه ششم، انگلیس 20 امتیازی در آستانه صعود است و اسلواکی با 15 و اسلوونی و اسکاتلند با 14 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در بازی‌های گروه پنجم، مونته‌نگرو یک بر صفر رومانی را برد  و لهستان با  گل‌های میلیک، گیلیک و لواندوفسکی 3 بر صفر مقابل قزاقستان پیروز شد. در این گروه، لهستان 19 امتیازی بالاتر از مونته‌نگرو و دانمارک 16 امتیازی بخت اول صعود مستقیم نام دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل