بازدید 7527
۳

پرونده تحصیلی فریدون جمع بندی شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس از جمع‌بندی گزارش کمیته ۳ نفره بررسی پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت که این گزارش به رئیس کمیسیون آموزش ارجاع شده است.
کد خبر: ۷۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 03 September 2017
عضو کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس از جمع‌بندی گزارش کمیته ۳ نفره بررسی پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور خبر داد و گفت که این گزارش به رئیس کمیسیون آموزش ارجاع شده است.

محمد قمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و عضو کمیته 3 نفره بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در قوه مقننه  در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، گفت:گزارشی از پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی در مقطع دکتری تدوین و به رئیس کمیسیون آموزش ارائه شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کمیته سه نفره گزارش خود را به کمیسیون ارائه کرده، افزود: تاکنون نیز جلسه‌ای برای رفع ابهامات گزارش نداشته‌ایم و جمع‌بندی کمیته همان گزارشی است که به رئیس کمیسیون ارائه شده است.

قمی درباره اینکه آیا در گزارش ارائه شده به تخلفات احتمالی صورت گرفته در روند تحصیل حسین فریدون اشاره‌ای شده یا خیر؟ اظهارداشت: گزارش به رئیس کمیسیون ارائه شده و باید وی در این زمینه اطلاع‌رسانی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
آیا کاری مهم تر برای نمایندگانی که اصولاً وظیفه شان قانون گذاری است وجود ندارد که فرصت خود را هزینه بررسی مدارک یک شخص کنند؟ در ضمن، پرونده املاک نجومی در چه مرحله است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
همون مرحله ای که پرونده حقوق های نجومی هست
مبارک باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار