بازدید 6459

حادثه‌ای تلخ که تیتر یک روزنامه‌ها شد

کد خبر: ۷۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 02 September 2017
اتوبوسی حامل دانش‌آموزان نخبه هرمزگانی، روز گذشته در شهرستان داراب واژگون شد و در جریان آن ۹ نفر جان خود را از دست دادند. این حادثه تلخ که برای چندمین بار در کشور تکرار می‌شود، بسیاری از هموطنانمان را متاثر ساخت و به تبع آن، روزنامه‌های امروز (یازدهم شهریور ماه) نیز تیتر و تصویر نخست خود را به این حادثه اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «شهروند» تیتر یک «نخبه‌کشی» و روتیتر «تعدادی از دختران تیزهوش هرمزگانی دیروز بر اثر واژگونی اتوبوس جانشان را از دست دادند» انتخاب کرده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به عکسی از اتوبوس واژگون شده اختصاص داده است.

روزنامه «ایران» تیتر یک «داغ فرزانگان در قلب ایرانیان» را برگزیده و به حادثه روز گذشته که به کشته شدن ۹ تن از دانش‌آموزان دختر منجر شد، پرداخته است. این روزنامه همچنین به دستور رییس‌جمهور برای پیگیری این حادثه، حضور وزیر آموزش و پرورش و قائم مقام وزیر بهداشت در محل حادثه اشاره کرده است.

«شهروند» تصویر نخست خود را به چهار عکس از اتوبوس واژگون شده و مصدومان در بیمارستان اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد»‌ تصویر نخست خود را به چهار عکس از اتوبوس واژگون شده و دانش‌آموزانی که در این حادثه حضور داشتند، اختصاص داده است. این روزنامه همچنین مطلبی با تیتر «سیاهی قصه دختران دریا» را برگزیده و با یکی از دانش‌آموزان حادثه دیده در این شماره خود گفت‌وگو کرده است.

روزنامه «قانون» تیتر نخست «غروب در بامداد» و روتیتر «۹ کشته، ۲ قطع نخاع، ۲ قطع‌عضو و ۳۰ مجروح دیگر در واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان فرزانه کشور جای ماندند» را برگزیده است.

روزنامه «آرمان»‌ تیتر یک «فاجعه تمامی ندارد...» را برگزیده و گزارشی از این حادثه تلخ تهیه کرده و به دستور رئیس جمهور برای پیگیری این حادثه اشاره کرده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به چهار عکس از محل حادثه اختصاص داده است.

روزنامه «آفتاب یزد» تصویر نخست خود را به واژگونی اتوبوس در محل حادثه اختصاص داده و در همین راستا تیتر یک «اردوی مرگ!» را انتخاب کرده است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» تصویر نخست خود را به حادثه روز گذشته و واژگونی اتوبوس اختصاص داده و تیتر «داغ دوباره فرزانه‌ها» را برگزیده است.

روزنامه «جام جم» مطلبی با تیتر «اردوی بی‌بازگشت» را انتخاب کرده و در همین راستا تصویر نخست خود را به عکسی از محل حادثه اختصاص داده است.

روزنامه‌های «کیهان» و «وطن امروز» مطالبی با تیتر «۱۱ کشته و ۳۴ مجروح در حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی» و «واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان فاجعه‌ آفرید» را در گوشه‌ای از صفحه نخست خود منتشر کرده‌اند.

روزنامه «شرق»‌ مطلبی را با تیتر «جزئیات واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان نخبه» را برگزیده و به این حادثه پرداخته است.

روزنامه «مردم سالاری» مطلبی با تیتر «ایران؛ سوگوار دانش‌آموزان هرمزگانی» و روتیتر «خواب‌آلودگی راننده علت حادثه واژگونی اتوبوس اردوی دانش‌آموزی» را در گوشه‌ای از صفحه نخست خود منتشر کرده است.

همچنین روزنامه «جمهوری اسلامی» مطلبی با تیتر «صدور دستور پیگیری جدی اتوبوس حامل دانش‌آموزان توسط رئیس جمهور» را انتخاب کرده و تصویری از عیادت وزیر آموزش و پرورش ازیکی از مصدومان این حادثه در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان داراب منتشر کرده است.

روزنامه «فرهیختگان» مطلبی با تیتر «گزارش یک تراژدی!» برگزیده و در همین راستا تصویری از واژگونی اتوبوس در محل حادثه منتشر کرده است.

روزنامه «جوان» مطلبی با تیتر «فرزانگان زیر خاک بی‌تدبیری» را منتشر کرده و در همین راستا تصویر نخست خود را به چهار عکس از اتوبوس واژگون شده،‌ مصدومان حادثه و دانش‌آموزان هرمزگانی اختصاص داده است.

روزنامه «اطلاعات» نیز مطلبی با تیتر «۱۰ دانش‌آموز دختر هرمزگانی در تصادف رانندگی جان باختند» را برگزیده و به حادثه روز گذشته پرداخته است.

روزنامه «ابتکار» مطلبی با تیتر «جاده‌های اندوه» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به اتوبوس واژگون شده اختصاص داده است.

روزنامه «بهار» تصویر نخست خود را به اتوبوس واژگون شده دختران دبیرستانی اختصاص داده و در همین راستا تیتر «حادثه باز هم خبر نکرد» را برگزیده است. این روزنامه همچنین به دستور رییس جمهور برای پیگیری جدی این اتفاق اشاره کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان