بازدید 3992

تبعید "مردودی‌ها" به تابلوی "پایه ج" فرابورس

شرکتهای رهشاد سپاهان، پرمیت و اعتباری توسعه شرکتهایی هستند که بدلیل مردودی در انتشار آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده در سامانه کدال، به تابلوی "پایه ج" فرابورس تبعید می شوند.
کد خبر: ۷۲۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 01 September 2017
شرکتهای رهشاد سپاهان، پرمیت و اعتباری توسعه شرکتهایی هستند که بدلیل مردودی در انتشار آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده در سامانه کدال، به تابلوی "پایه ج" فرابورس تبعید می شوند.

به گزارش تسنیم؛ فرابورس ایران اعلام کرد پیرو اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال در یازده اسفند پارسال و در راستای طبقه‌بندی شرکتهای بازار پایه فرابورس ایران، بر اساس زمانبندی اعلام شده مطابق با مصوبه 25 مرداد امسال کمیته درج فرابورس ایران، شرکتهایی که اظهار نظر منتشر شده حسابرس نسبت به آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده آنها در سامانه کدال از نوع "مردود" باشد به تابلوی "پایه ج" منتقل می شوند تا قابلیت معامله برای سهام آنها مهیا شود.

بر این اساس شرکتهای رهشاد سپاهان با نماد معاملاتی "حرهشا"، پرمیت با نماد معاملاتی "سپرمی" و اعتباری توسعه با نماد معاملاتی "توسعه" شرکتهایی هستند که به تابلوی "پایه ج" منتقل خواهند شد.

این گزارش می افزاید: زمان توقف این نمادهای معاملاتی جهت انتقال به تابلوی "پایه ج" و شروع مجدد معاملات در این تابلو بزودی از طریق معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران اطلاع رسانی می شود.

در این زمینه معاون پذیرش و ناشران فرابورس ایران نیز با اشاره به زمان‌بندی اعلام‌شده مطابق با مصوبه کمیته درج فرابورس درخصوص طبقه‌بندی شرکت‌های بازار پایه به تاریخ 25 مردادماه گفته، بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده، مقرر شد شرکت‌هایی که اظهارنظر منتشر شده حسابرس نسبت به آخرین صورت‌های مالی حسابرسی‌شده آن‌ها در سامانه کدال از نوع « اظهارنظر مردود» باشد به تابلو «پایه ج» منتقل ‌شوند.

از این رو در فاز اول قرار شد تعداد 11 شرکت به تابلو «پایه ج» منتقل شوند که 10 مورد از این نقل‌وانتقالات در روز 30 مردادماه رخ داد. بدین ترتیب شرکت‌های بانک شهر، پتروشیمی اصفهان، پیام، تولی پرس، کف، سموم علف‌کش، آینده‌سازان بهشت پارس، صنایع بسته‌بندی مشهد، کارتن مشهد و تجهیزات سدید از تابلو «پایه ب» به تابلو «پایه ج» منتقل شدند. اما شرکت سرمایه‌گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان به دلیل تایید صورت‌های مالی این شرکت توسط حسابرس در بازار «پایه ب» ماند.

در مرحل دوم نیز شرکت‌های رهشاد سپاهان، پرمیت و اعتباری توسعه به ترتیب با نمادهای معاملاتی «حرهشا»، «سپرمی» و «توسعه» به دلیل اظهارنظر مردود حسابرس به تابلو «پایه ج» انتقال می‌یابند که زمان آغاز مجدد معاملات سهام این شرکت‌ها از سوی معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار