بازدید 11155

رضا قرائتی: من یک کارگرزاده‌ام

کد خبر: ۷۲۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 01 September 2017
رضا قرائتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش به شایعاتی که درباره پسر حجت‌الاسلامی قرائتی به وجود آمده بود، پاسخ داد.

رضا قرائتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:‌ لقدخلق ... ما انسان را به بهترین صورت و نظام آفریده ایم سوره تین آیه 4

هرچه زمان می گذرد اعتقادم نسبت به نظریه تافلر عمیق تر می شود؛ موج سومی که او دیده بود پیش بینی چنین وقایعی را داشت، که هجوم اطلاعات و اخبار برای کسب درآمد، ساختار اخلاقی و ایدئولوژی را درهم می شکند! متاسفانه چندی است که شاهد نشر اخبار کذب در فضای مجازی هستیم که سهم بسزایی از هزینه ٢٠ میلیارد تومانی جابجایی خبر و تبلیغات در روز را دارد، و گاهی برخی از آن به عنوان محلی برای کسب درآمد استفاده می کنند.

رضا قرائتی: من یک کارگرزاده‌ام

تقدیر به اینجا رسید که به بهانه ای گذری کوتاه از زنگی شخصی وکاریم را در این مکان مجازی نشر دهم:

برسر سفره پدر کارگری که عاشق ریخته گری بود و انسانی ساده زیست ،که باتوجه به شرایط سخت زندگی، به استادکاری چیره دست و حاذق در رشته ریخته گری رسید، بزرگ شده ام که هم خود او و هم پدرش از اساتید قرآن در کرمانشاه بودند مرحوم استاد محمدعلی قرائتی که علاوه برشغلش عاشق قرائت قرآن هم بود. تلاش، امید به زندگی و ایمان به خدا همواره سرلوحه زندگیش قرار داشت، بعضی اوقات که از حواشی کار خسته و دلگیر می شدم به درد و دل با او می نشستم و فراموش نمی کنم شعری را که به من می گفت: «با خدا باش و پادشاهی کن بی خدا باش و هرچه خواهی کن»

روی صحبت من با کسانی است که از هول حلیم به داخل دیگ بی اخلاقی افتادند و بدون بررسی وشاید برای آلوده کردن فضای امید در جامعه در هر تاریکی تیری می اندازند که شاید... ای ...... دانش آموخته رشته مدیریت روابط عمومی و ارتباطات هستم، از روزنامه فروشی کیهان، اطلاعات و قطاب فروشی گرفته تا کار در ریخته گری و تراشکاری را تجربه کردم تا اینکه سال ٧١ در وزارت کار ، سازمان آموزشی فنی وحرفه ای کشور در قسمت بایگانی مشغول به کار شدم . به لطف خدا و دعای خیرپدر ومادرم و تلاش ، امید و علاقه ای که داشتم در ٢٥ سال عمر کاری مسیر ارتقای شغلی از کارشناسی تا مدیر کلی را پشت سر گذاشتم و در چند دوره بعنوان کارمند نمونه و مدیرشایسته از مسئولین و وزرای وقت مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته و ازسال ٩٣ با لطف خداوند و اعتمادی که استاد بزرگوارم جناب آقای دکتر علی ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به من داشتند، حقیر را بعنوان مشاور و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار منصوب نمودند.

و العاقبه للمتقین.

ضمن ارادتی که به حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای قرائتی دارم تا آنجایی که مطلع هستم ایشان اهل کاشان هستند و فرزند پسر ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل