بازدید 12147

توضیحات عارف در مورد ژن خوب

کد خبر: ۷۲۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 30 August 2017
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه این روزها افاضاتی در فضای مجازی در خصوص بحث ژن خوب شده است گفت: از مصاحبه پسرم به اندازه کافی در فضای توام با بداخلاقی سوءاستفاده شده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی درباره مصاحبه پسرش و به دنبال آن مطرح شدن بحث ژن خوب در رسانه‌ها و فضای مجازی و بیان انتقاداتی به این موضوع پرداخت.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در خصوص بحث ژن خوب چیست گفت: نظر خاصی در این باره ندارم فکر می‌کنم افاضاتی که در این روزها در فضای مجازی انجام شده است به قدر کافی کفایت می‌کند.

نماینده تهران در پاسخ به این پرسش که آیا توصیه‌ای  به فرزندتان در این باره نداشته اید، گفت: همان توصیه‌ای که به تمامی جوانان دارم را به فرزند خود نیز می‌گویم این که چقدر موثر باشد و یا نباشد را نمی‌دانم.

وی افزود: در این باره به اندازه کافی بحث شده است. مصاحبه ای انجام شده که در فضایی توام با بداخلاقی از آن سوء استفاده شده است. ایشان به هر حال همواره شاگرد ممتاز بوده اند در هر مسابقه ای در دوران دبستان شرکت کرد اول شده؛ این موضوع را در مصاحبه‌اش مورد اشاره قرار داده و گفته که این مسئله را از پدر و مادرم به ارث برده‌ام که آنها نیز در تمامی مقاطع شاگر اول بوده‌اند.

در ادامه خبرنگاری از عارف پرسید که آیا شما به دلیل بیان این صحبت تذکری به پسرتان نداده‌اید؟ چون از این صحبت تلقی می‌شود که جامعه را طبقه‌بندی کرده است. سوالی که عارف ترجیح داد با سکوت به آن پاسخ ندهد.

رئیس فراکسیون  امید در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل تغییرات در ترکیب هیئت رئیسه این فراکسیون گفت: آقای پزشکیان به دلیل درگیری‌های بسیار در هیئت رئیسه در این دوره کاندیدا نشدند. آقای صادقی نیز ترجیح دادند به دلیل اهمیت کار فراکسیون شفاف سازی و ماموریت حساس این فراکسیون  بیشتر زمان خود را صرف فراکسیون شفاف سازی کنند؛ به همین دلیل برای هیئت رئیسه فراکسیون امید کاندیدا نشدند.

عارف در پاسخ به سوال دیگری درباره طرح انتقادات برخی از اعضای فراکسیون امید نسبت به عملکرد فراکسیون  مستقلین در رای اعتماد به وزرا گفت: همانطور که فراکسیون امید براساس سازوکار خود عمل می‌کند سایر فراکسیون‌ها نیز مبتنی بر سازوکارشان اقدامات خود را انجام می‌دهند؛ لذا ما هیچ گله‌ای از دیگر فراکسیون‌ها نداریم.

خبرنگار مجددا از عارف پرسید که این پاسخ شما در حالی است که بعضی از اعضای فراکسیون امید برخی از نمایندگان عضو فراکسیون مستقلین ولایی را به زدو بند متهم کردند. عارف در پاسخ به این سوال گفت: ان‌شاءالله زدوبند و باج خواهی نبوده است و هرکسی بنا به تکالیف سیاسی و ملی خود رای داده است.

رئیس فراکسیون امید در پاسخ به سوال دیگری درباره برنامه‌های این فراکسیون در سال دوم فعالیتش برای رفع انتقادات نسبت به عملکرد این فراکسیون، گفت: انتقاد امری طبیعی برای کسانی است که فعالیت می‌کنند. اگر قرار باشد انتقادی مطرح نشود بهتر است کاری هم صورت نگیرد.

وی تاکید کرد: حقیقتا فراکسیون امید در تمامی صحنه‌ها حضور تاثیرگذار داشته است و توانسته انسجام بسیار خوبی را در تمامی مباحث مطروحه داشته باشد.

عارف به برگزاری جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید و تعیین اعضای جدید هیئت رئیسه این فراکسیون اشاره و اظهار کرد: اعضای فراکسیون امید روز گذشته با رای خود به عملکرد فراکسیون صحه گذاشتند. طبیعتا ما در آینده برای بهبود شرایط جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا در نهایت فراکسیون بتواند امورش را با جدیت پیش ببرد.

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه فراکسیون امید در سال دوم کاری‌اش برنامه محوری را در سرلوحه کارش قرار داده است، افزود: هدف ما پیگیری برنامه‌ها و وعده‌های داده شده به مردم در زمان انتخابات و به دنبال آن انجام اقدامات در چارچوب برنامه ششم توسعه و اهداف دولت است؛ برای این موضوع پیگیری چند پروژه جدی به خصوص در حوزه معیشت و اقتصادی را در دستور کار داریم.

عارف در پاسخ به سوال دیگری درباره تلاش برخی از نمایندگان برای اعمال محدودیت در کار خبرنگاران و عکاسان مجلس گفت: اگر قرار به اعمال محدودیت در خانه ملت برای خبرنگاران باشد، طبیعتا نمی‌توان انتظار داشت که آنها حضوری جدی در دیگر بخش‌ها داشته باشند؛ لذا امیدوارم هیئت رئیسه این مشکلات را رفع کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره معرفی نشدن وزیر پیشنهادی علوم  گفت: طبیعتا بهتر بود که سال تحصیلی با حضور وزیر علوم آغاز می‌شد. اکنون به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد اما انتظار ما این است که رئیس‌جمهور هرچه سریعتر و بعد از اتمام تعطیلات مجلس  وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند تا این وزارتخانه تعیین تکلیف شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۱
بایداعتراف میکرد که کار پسرش زشت و ناپسند بود..همه میدونن که تکبرو خودپسندی چقدر آزاردهنده است.
چرا شما از ما بهترانید. انقلاب شد که این فرهنگ در این کشور نابود شود.حال شما اقای عارف داغرید انرا زنده میکنید؟ هزاران نفر در انقلاب و جنگ مردند تا شما از ما بهترانها فخر بفروشید؟
کجایید ای شهیدان زنده تا این فرهنگ و مروجانش را نابود کنید
آقای عارف بجای توجیه رفتار زشت آقازاده بهتر بودعذرخواهی می کردند.بهرحال همه اشتباه می کنند. ولی توجیه این حرف وقیحانه و توهین به مردم، فقط عذربدتر از گناه است. متاسفم
چه توقعاتی داریدا، به فرزند خود تذکر دهد؟؟؟
خودش هم طرفدار ژن خوبه. اکثر سیاسیون دارای منصب بالا اینطور تفکری دارند که آقازاده ها تونستن جولان بدهند.
حرف راستو از بچه بشنو
تازه طلبگار هم هست .
آقای عارف آگاهانه ازموقعیت اجتماعی خود برای پسرش ودیگرانی سوء استفاده کرده وتاوقتی این باب برایش باز باشد اصلاح طلب است وگرنه هرگرایش دیگری هم میتواند داشته باشد
"به قدر کافی کفایت می‌کند". این جمله سازی استاد دکتر فرزانه دانشمند و... است.

"کافی" همان "کفایت می کند" است. دیدید تا حالا چیزی به قدر کم کفایت کند؟
تا جایی که میدونم ادیسون توی کلاس نفر اول نبود پس جزو ژن خوب نیست من که تو کلاس اول بوده مثل اقای عارف دکترای برق هستم اما نه امریکا بلکه از دانشگاه های سراسری و الان که کارمند ساده وزارت فناوری هستم جزو ژن خوب هستم؟
حالا معلوم شد توهمات خودبزرگبینی آقازاده از کجا نشأت گرفته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار