بازدید 5909

سپرده گذاران تعاونی منحل شده "پیوند" بخوانند

موسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: فرایند انتقال حساب سپرده گذاران تعاونی منحل شده پیوند در حال انجام است و بر اساس برآوردهای موجود به زودی انتقال حساب‌ها به موسسه اعتباری کاسپین، به اتمام می رسد.
کد خبر: ۷۲۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 28 August 2017
به گزارش ایرنا، موسسه کاسپین امروز (دوشنبه) پیش بینی کرد حساب های تعاونی منحل شده «پیوند» تا پایان این هفته، به موسسه اعتباری کاسپین منتقل شود. 

با اتمام عملیات فنی انتقال اطلاعات حسا‌ب‌ها، گزارش کارشناس رسمی آماده می شود و در زمینه صدور دفترچه و شیوه پرداخت نیز با هیات تصفیه هماهنگی‌های لازم صورت می گیرد.

** تعیین تکلیف «بدر توس» منتظر رای کارشناس رسمی دادگستری است 

موسسه کاسپین همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: فرایند انتقال حساب سپرده گذاران تعاونی منحل شده «بدر توس» به اتمام رسیده اما نهایی شدن این موضوع همچنان در انتظار تایید کارشناس رسمی دادگستری است.

بر این اساس، با وجود انتقال حساب های تعاونی منحل شده بدر توس، رفع مشکل سپرده گذاران این تعاونی، در انتظار تایید کارشناس رسمی دادگستری و ارائه اسناد ملکی توسط هیات تصفیه به موسسه اعتباری کاسپین (برای تامین کسری) است.

بر اساس این اطلاع، تعیین شیوه پرداخت به مشتریان تعاونی یاد شده منوط به این گزارش است تا به محض آماده شدن، اطلاع رسانی شود.

بر اساس این اطلاعیه، فرایند رسیدگی به وضعیت سپرده‌های تعاونی‌های هشتگانه منحل شده با مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پس از انتقال کامل حساب‌های تعاونی‌های منحل شده در موسسه اعتباری کاسپین پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار در اسفند 1394 موسسه کاسپین با ادغام هشت تعاونی غیرمجاز شامل فرشتگان، الزهرا، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، پیوند مشهد، بدر توس و امید جلین شکل گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل