بازدید 2804

کسری دام‌زنده دامن بازار عید قربان را نگیرد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه کسری دام زنده برای مناسباتی همچون عید قربان دردسرساز نشود، گفت: وزارت کشاورزی، ذخیره سازی دام زنده و گوشت را برای عید قربان تدارک ببیند.
کد خبر: ۷۲۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 28 August 2017
اصغرسلیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در باره شرایط  بازار گوشت در آستانه  عید قربان،گفت: درآستانه عید قربان دولت باید با هوشیاری از کسری دام زنده در بازار جلوگیری کند تا بازار دام زنده در این ایام دچار نوسان نشود، زیرا هم اکنون به نظر می رسد دام زنده به میزان تقاضا در بازار موجود نیست.

 نماینده مردم سمیرم  در مجلس شورای  اسلامی،تصریح کرد: دام عشایر منبع مورداتکای برای تامین کسری بازاردام زنده و گوشت  در عید قربان است و اگر دولت تمهیداتی در این ارتباط  اتخاذ نکند،بطور حتم فضا برای جولان دلالان در  بازار گوشت و دام زنده  مهیا می شود .

 سلیمی افزود:  با توجه به افزایش تقاضا برا ی دام زنده و گوشت  در عید قربان نباید اجازه داد دلالان با جوسازی گرانی گوشت  را رقم بزنند و این در حالی است که علاوه بر اینکه  حاجیان در این ایام دام زنده را قربانی می کنند و در مراسم ولیمه حجاج نیز از فرآورده های پروتئینی استفاده می شود،  امکان  دارد  بازار گوشت  در این راستا دچار کسری شود.

 وی با بیان اینکه کسری  دام  زنده دامن بازار عید قربان  را نگیرد،تصریح کرد: دام‌های عشایر پادزهر مقابله با  فضاسازی دلالان در بازار گوشت تلقی می شود.

سخنگوی کمیسیون کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه  کسری دام  زنده  برای مناسباتی همچون عید قربان دردسر ساز نشود، گفت:  وزارت کشاورزی ذخیره سازی دام زنده و گوشت  را برای  عید قربان  تدارک ببیند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار