بازدید 5487

رئیس جمهوری سری بهمناطق محروم اصفهان بزند

احمد سالک کاشانی
کد خبر: ۷۲۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 28 August 2017
احمد سالک کاشانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 6 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: پیروزی نیروهای انقلابی و حزب اللهی بستگی به قبول حاکمیت خداوند متعال و رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع)و ولایت دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس حدیثی از امام علی (ع)، رمز موفقیت ملت های اسلامی آن است که با رهبری در تمام شرایط همراهی کنیم؛ یعنی نه یک قدم جلوتر از رهبر باشیم و نه اینکه از رهبر عقب باشیم.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که ایران اسلامی در محاصره جنگ و خون ریزی است باید علیرغم همه مصائب و سختی ها در جهت برون رفت کشور از رکود اقتصادی و 19 بحران پیش رو باید تمسک به تبعیت از مقام معظم رهبری بجوییم.

سالک کاشانی گفت:روحیه و اندیشه انقلابی،عمل انقلابی، انقلابی ماندن با قدرت انقلابی گری را با وحدت کلمه و افزایش ایمان روزافزون حول محور حاکمیت ملی یعنی حضرت امام خامنه ای دنبال کنیم.

لزوم بررسی مجدد پرونده انفجار دفتر نخست وزیری

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به ایام مناسک حج گفت:مقام معظم رهبری فرموده اند که "حج مظهر توحید و نفی و رمی شیطان با تکرار شعار حضرت ابراهیم(ع) علیه مشرکین است".

وی بیان داشت: شهادت امام محمد باقر(ع) و شهادت مدافع حرم شهید حججی را تسلیت می گویم؛ 8 شهریور یادآور انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم است.

سالک کاشانی گفت: از دادگاه انقلاب اسلامی می خواهم که پرونده 8 شهریور را که هنوز مختومه نشده است؛ را مجددا بررسی کند تا از حقوق شهدا و ملت ایران دفاع شود. مقام معظم رهبری در روز مبارزه با تروریسم فرمودند که مقابله ایران با این پدیده شوم جدی است و از همه امکانات خود برای مقابله با آن استفاده می کند.

لزوم بهره گیری از نیروهای انقلابی و متخصص

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری روحیات شهید رجایی و شهید باهنر باید سرلوحه مسئولان و دولتمردان باشد،توقع و مطالبه ما رعایت دقیق و اجرایی کردن روحیه انقلابی،مؤمن و صادق در تمام عرصه های مدیریتی است.

این نماینده مجلس دهم تأکید کرد: خواسته ما این است که نیروهای انقلابی، معتقد و مؤمن را در مدیریت های تمام عرصه ها و رده ها حذف نشوند. لذا انتخاب استانداران، فرمانداران و مسئولانی که سابقه انقلابی و جهادی و متخصص دارند را باید به کار گرفته شوند.

ادامه حصر به نفع سران فتنه است

وی خطاب به رئیس جمهوری گفت: پرهیز جدی از بکارگیری عناصر فتنه و فتنه گر که خط قرمز ما دلسوزان نظام است؛ باید دقت کرد اگرچه بعضی از تریبون ها از جمله مجلس اعلام کرده اند که فتنه تمام شده است؛ عده ای دنبال رفع حصر سران فتنه هستند.

سالک کاشانی گفت:سران فتنه ضربات سنگین به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی، اموال مردم و بیت المال زدند. آتش سوزی به راه انداختند،خیانت کردند،مسجد آتش زدند؛ باید هوشیار باشیم که فتنه بزرگ تری در راه است.

نائب رئیس کمیسیون مجلس گفت: در مقام مقایسه کودتای ترکیه و برخورد اردوغان با مخالفین و فتنه 77، 78 و 88 نیستم ؛اما سران فتنه حسب ظاهر در حصر هستند،اما اطلاع داریم که در آسایش و رفاه هستند.توصیه می کنیم به کسانی که دنبال رفع حصر سران فتنه هستند از این خواسته دست بکشند؛زیرا ادامه این وضعیت به نفع سران فتنه است.

وی در ادامه افزود: سران فتنه اگر محاکمه شوند،شرایط دیگری برای آن ها رقم می خورد.

نباید جریان انقلابی تضعیف شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:با حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت شاهد بودیم که 16 میلیون نفر رأی قابل توجهی داشتند و به قانون تمکین کردند و کشور و نظام را گرفتار بحران نکردند.

وی تأکید کرد:مقام معظم رهبری فرمودند مسئولان باید جریان عظیم نیروی انقلابی را تقویت کنند و به گونه ای عمل نکنند که جریان انقلابی تضعیف و جریان مقابل آن در محیط های فرهنگی، دانشگاهی و تبلیغات دینی تقویت شود.

پیگیری نهضت مطالبات رهبری و مطالبات مردمی/رئیس جمهوری سری به زندگی مردم در مناطق محروم کشور به ویژه شرق اصفهان بزند

سالک کاشانی گفت: آقای رئیس جمهور، تصمیم داریم نهضت مطالبات رهبری و مطالبات مردمی را در دستور کار خود قرار دهیم؛ به چند نمونه از این مطالبات اشاره می کنم.

وی بیان داشت:با تشکر از تک رقمی کردن نرخ تورم باید از رئیس جمهور پرسید به چه قیمتی این اقدام انجام گرفته است ،در حالی که بیکاری سفره و معیشت مردم را نشانه گرفته و ارزش پول ملی مردم نه تنها بالا نرفته است بلکه با سختی ها و دغدغه های فراوان دست و پنجه نرم می کنند؛خوب است که رئیس جمهوری سری به زندگی مردم در مناطق محروم کشور به ویژه شرق اصفهان بزند؛ وعده گفتاردرمانی فایده ای ندارد.

زنده بودن زاینده رود به معنای حیات فلات مرکزی ایران است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آب در کشورمان بحرانی است اما در مرکز کشور فوق بحرانی است. زاینده رود به عنوان شاهرگ حیاتی فلات مرکزی ایران با طول بیش از 350 کیلومتر نقشی اساسی و تعیین کننده برای آب شرب جمعیت نزدیک به 5 میلیون نفر و صنایع مادر کشور دارد.

وی در ادامه گفت: زنده بودن زاینده رود به معنای حیات فلات مرکزی ایران است،شعار دولت تدبیر امید و شعار رئیس جمهوری در سفر به استان اصفهان زنده بودن زاینده رود و جاری بودن آب در این شاهرگ حیاتی است؛ولی طرح انتقال آب بهشت آباد می توانست تا حدودی شعار آقای روحانی را محقق کند.

سالک کاشانی گفت:نجات مملکت از بحران اقتصاد،فساد و ورشکستگی صندوق های مالی تنها با روحیه انقلابی و تکیه به پشتیبانی مردم با بصیرت قابل حل است. آقای روحانی ما شما را مورد حمایت قرار می دهیم به شرط آنکه شما براساس سازوکاری مشخص زمینه اجرای دستورات دهگانه مقام معظم رهبری را فراهم کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر