بازدید 8355

شب شکست تانک روس مقابل اعجوبه آمریکایی

کد خبر: ۷۲۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶ 27 August 2017
اعجوبه سیاهپوست کشتی دنیا از ایالات متحده بار دیگر قهرمان جهان شد و اسنایدر آمریکایی نیز  در شب پایانی نابغه غیرقابل شکست روسیه را مغلوب کرده و طلای دوم را به قیمت قهرمانی جهان برای کشورش به ارمغان برد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) در پاریس فرانسه آغاز شد و آمریکایی ها با قدرتنمایی خود بار دیگر در کشتی آزاد جهان چهره شدند.

وزن 70 کیلوگرم، فینالیست‌ها: جیمز گرین (آمریکا) صفر ــ فرانک چامیزو (ایتالیا) 8
چامیزو ایتالیایی و قهرمان جهان در فینال جیمز گرین از آمریکا را 8 بر صفر شکست داد و قهرمان جهان شد. تانتاروف از قزاقستان و فوجینامی از ژاپن به مدال برنز جهان رسیدند.

وزن 74 کیلوگرم، جردن باروس (آمریکا) 9 ـ تسابالوف (روسیه) 6
پیمان یاراحمدی در دور اول با زلیمخان خادجیف کشتی‌گیر روسی‌الاصل فرانسه کشتی گرفت و با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد. خادجیف در دور سوم با نتیجه 13 بر 2 مغلوب باروس آمریکایی شد . در این وزن جردن باروس در فینال 9 بر 6 حریف روس خود را شکست داد و قهرمان جهان شد. دمیرتاش از ترکیه و شابانوف از بلاروس به مدال برنز این وزن رسیدند.

وزن 97 کیلوگرم، عبدالرشید سعدولایف (روسیه) 5 ــ کایل اسنایدر (آمریکا) 6
در وزن 97 کیلوگرم اوج کشتی های این دوره برگزار شد. در فینال مسابقات این وزن، اسنایدر با یک طلای جهان و المپیک با سعدولایف دارنده 2 طلای جهان و المپیک از روسیه مصاف داد و موفق شد تانک روس را سرانجام مغلوب سازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر