بازدید 4944

منچستریونایتد گربه را کشت و به صدر چسبید

داوید ده خیا در لحظات پایانی با مهاری بی نظیر اندی کینگ را ناکام گذاشت و لوکاکو هم در ضد حمله نتوانست گلزنی کند تا نتیجه پایانی 2-0 به سود تیم میزبان تمام شود
کد خبر: ۷۲۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷ 26 August 2017
تیم فوتبال منچستریونایتد در سومین هفته از فصل 18-2017 لیگ برتر، به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های منچستریونایتد و لسترسیتی از ساعت 21:00 به وقت تهران، در ورزشگاه اولدترافورد به قضاوت مایکل اولیور به مصاف هم رفتند.

بازی با برتری کامل منچستریونایتد از نظر مالکیت توپ آغاز شد. در دقیقه 19 روی ارسال کنترل شده مارسیال از سمت چپ، پوگبا در تیر دورتر فرصت گلزنی داشت که ضربه دراز کش او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. دقیقه 23 در معدود موقعیت های روباه ها، شوت شینجی اوکازاکی راهی به دروازه شیاطین سرخ نیافت. 

از حوالی دقیقه 25 شاهد شوت های پیاپی پوگبا از پشت محوطه جریمه لسترسیتی بودیم که واکنشی بود به دفاع دو لایه حریف. البته شوت های این ستاره فرانسوی جایی در چهارچوب حریف نداشتند ولی با این حال خطرساز بودند. در دقیقه 25 بازی خوان ماتا قفل دروازه حریف را روی یک ریباند گشود ولی داور به درستی گل او را آفساید اعلام کرد. از دیگر موقعیت های نیمه نخست شوت تماشایی ماتا با پای چپ از حاشیه محوطه جریمه حریف بود که اشمایکل با واکنشی چشم نواز آن را مهار کرد.

در نیمه دوم نیز خیمه منچستریونایتد بر دروازه حریف ادامه یافت. در دقیقه 52 دست دنی سیمپسون سد راه ارسال دالی بلیند درون محوطه جریمه آبی پوشان شد تا یک ضربه پنالتی نصیب منچستریونایتد شود؛ لوکاکو مامور زدن این ضربه شد و آن را به سمت چپ خود شلیک کرد که با شیرجه خوب اشمایکل توپ دفع شد. دقایقی بعد داوید ده خیا ضربه ریاض محرز از زاویه ای بسته را با پا برگشت داد. 

پس از این که لسترسیتی کمی به پیش آمد و بازی را از آن حالت یک طرفه خود خارج کرد، منچستریونایتد به دنبال راه های جدید برای گلزنی گشت و در نهایت روی یک ضربه کرنر به این مهم دست یافت. 12 دقیقه بعد گل دوم منچستریونایتد از راه رسید و همچون دو بازی گذشته، شاگردان آقای خاص را برای افزایش تعداد گل های خود تشنه تر کرد. البته تلاش های این تیم نتیجه ای نداشت؛ داوید ده خیا در لحظات پایانی با مهاری بی نظیر اندی کینگ را ناکام گذاشت و لوکاکو هم در ضد حمله نتوانست گلزنی کند تا نتیجه پایانی 2-0 به سود تیم میزبان باشد.

خوان ماتا- کاسپر اشمایکل- منچستریونایتد

شرح گل ها
منچستریونایتد 1-0 لسترسیتی/ مارکوس رشفورد (دقیقه 70): روی یک ضربه کرنر، بالاخره منچستریونایتد به گل رسید، ارسال هنریک مخیتاریان به قلب محوطه جریمه حریف، با ضربه کف پایی که انگار مارکوس رشفورد از زلاتان ابراهیموویچ الهام گرفته بود، به گل نخست شیاطین سرخ ختم شد. 

منچستریونایتد 2-0 لسترسیتی /مروان فلینی (دقیقه 82):گل دوم شیاطین سرخ با چاشنی شانس به ثمر رسید. لینگارد در فضایی باز وارد محوطه جریمه حریف شد و پس از مدت زیادی مکث، اقدام به شوتزنی کرد که ضربه وی با برخورد به مروان فلینی در دهانه دروازه روباه ها، به دومین گل منچستریونایتد تبدیل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار