بازدید 3577
۲
خبر

اعجوبه جویبار،حریف روس را به خاک مالیدوفینالیست شد

کد خبر: ۷۲۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 25 August 2017
حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک و نقره جهان با حملات بی امان و ویرانگر خود بر حریف روس هم غلبه کرده و به فینال مسابقات جهانی راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۳۴ نفر حضور دارند ، یل جویباری پس از استراحت در دور اول در دور بعد به مصاف عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان رفت و در پایان ۱۲ بر ۲ به برتری رسید. وقت نخست این مبارزه ۱۰ بر ۲ به سود یزدانی به پایان رسید و در حالی که در ثانیه پایانی یزدانی حریف را در خاک نشاند، زمان نخست به پایان رسید تا کار حریف قزاق در همان وقت نخست به پایان نرسد اما با گذشت تنها ۲۰ ثانیه از وقت دوم یزدانی حریف خسته خود را بار دیگر در خاک نشاند و این مبارزه را ۱۲ بر ۲ به پایان رسانید تا تماشاگران حاضر در سالن شدیدا او را مورد تشویق قرار دهند.

یزدانی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی به روی تشک رفت و از همان ثانیه نخست حملات پیاپی خود را آغاز کرد و وقت نخست را ۸ بر صفر. به سود خود به پایان رساند.با آغاز وقت دوم و پس از ۱۲ ثانیه یزدانی حریف را در خاک نشاند و ۱۰ بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

یزدانی در یک چهارم نهایی به مصاف الکساندر گوستیف نایب قهرمان اروپا از آذربایجان رفت.یزدانی در این مبارزه نیز طبق عادت همیشگی از همان ثانیه نخست حملات پیاپی خود را آغاز کرد و حریف را از تب و تاب انداخت و تایم نخست را 5 بر صفر پیروز شد.در تایم دوم نیز یزدانی در 2 دقیقه ،5 امتیاز گرفت و 10 بر صفر پیروز شد تا تماشاگران حاضر در سالن بار دیگر او را شدیدا مورد تشویق قرار دهند.

نابغه کشتی ایران در ادامه و در دیدار ماقبل فینال به مصاف ولادیسلاو والیف قهرمان جوانان جهان از روسیه رفت. یزدانی مبارزه را باز هم رو به جلو آغاز کرد و با حملات مداوم حریف روس را سردرگم کرد و در وقت نخست 3 امتیاز گرفت.کشتی‌گیر روس در وقت دوم نایی برای دفاع در مقابل حملات پیاپی یزدانی نداشت و با پارگی اندک ابرویش که با ضربه به صورت یزدانی ایجاد شد بر روی تشک دراز کشید و دقایقی را استراحت کرد اما در نهایت یزدانی 4 بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

اعجوبه جویبار،حریف روس را به خاک مالید وفینالیست شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
افسوس که ناداوران حق اطری را خوردند و صدای هیچکس هم در نیامد
آفرین بر این اعجوبه بقیه کشتی گیران ما هم باید روش یزدانی درمبارزه را الگوی خود قاردهند تا اما واگری وجود نداشته باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی