بازدید 7365
گزارش

قرعه کشی 4وزن اول کشتی آزادقهرمانی جهان

در گروه یزدانی سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک و جهان از ترکیه، الکساندر گوتسیف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان و ولادیسلاو والیف دارنده مدال طلای جوانان جهان از روسیه حضور دارند
کد خبر: ۷۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 24 August 2017
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در پاریس فرانسه از فردا (جمعه) آغاز می شود و 4 نمایندگان کشورمان در روز نخست این رقابت ها پس از انجام مراسم وزن کشی حریفان خود را شناختند.

به گزارش تابناک ورزشی، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول به مصاف زهیر ال اوراکی از فرانسه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده آندری یاتسنکو از اوکراین و توماس گیلمان از آمریکا کشتی می گیرد. در این وزن 29 نفر به روی باسکول رفته اند و در گروه اطری هاک جین جونگ قهرمان بازی های آسیایی از کره شمالی حضور دارد.

در وزن 61 کیلوگرم، بهنام احسان پور در دور اول با هان سونگ کیم نایب قهرمان سال 2017 آسیا از کره شمالی روبرو می شود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه یولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک از کوبا و مینگ هو لیو از چین کشتی می گیرد. در گروه احسان پور حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان حضور دارند. در این وزن31 کشتی گیر حضور دارند و گادژی مراد رشیداف از روسیه و لوگان استیبر آمریکایی تا فینال به نماینده ایران برخورد نمی کنند.

قرعه کشی 4وزن اول کشتی آزادقهرمانی جهان

در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد به مصاف عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی و پول گریفو از پرو کشتی می گیرد.
در گروه یزدانی سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک و جهان از ترکیه، الکساندر گوتسیف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان و ولادیسلاو والیف دارنده مدال طلای جوانان جهان از روسیه حضور دارند. در این وزن 34 کشتی گیر حضور دارند و سلیم یاشار ترکیه ای و ولادیسلاو والیف از روسیه در گروه حسن یزدانی حضور دارند، اما جی دن کاکس از آمریکا تا فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی کند.

در وزن 125 کیلوگرم، یداله محبی در دور اول به مصاف داوید مودزمانشویلی (گرجستانی الاصل) نایب قهرمان المپیک 2012 و برنز جهان از ازبکستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با آلن زاسایف نایب قهرمان جهان از اوکراین روبرو می شود، در این وزن 24 نفر حضور دارند. در گروه محبی طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه و لوان بریانیدزه دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان حضور دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی