بازدید 3474

آخرین مهلت دریافت کارت شرکت درآزمون استخدامی

کد خبر: ۷۲۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 24 August 2017
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این‌که آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور فردا، جمعه سوم شهریورماه جاری برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز دوم شهریورماه جاری فرصت دارند کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت دریافت پرینت کارت شرکت در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ساعت 24 امروز پنج شنبه، دوم شهریورماه پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت هشت صبح امروز پنج شنبه دوم شهریورماه جاری از تعداد 402 هزار و 430 داوطلب شرکت کننده در آزمون فوق تعداد 261 هزار و 253 نفر نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای خود اقدام کردند. به عبارتی دیگر 65 درصد داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، تاکید کرد: تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نکرده‌اند تا ساعت 24 امروز پنج شنبه دوم شهریورماه جاری فرصت دارند پرینت کارت آزمون خود را دریافت کنند.

به گفته توکلی، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون تعداد 224 هزار و 214 داوطلب گروه‌های یک، دو، سه، چهار و پنج در صبح و آزمون تعداد 178 هزار و  216 داوطلب گروه‌های 5 و 6 در بعد از ظهر فردا جمعه سوم شهریورماه جاری در 53 شهرستان کشور و 118 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده برای شرکت در آزمون فوق طی نوبت صبح و بعد از ظهر به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده می‌شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخ‌نامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی و بسته دوم شامل سوالات تخصصی خواهد بود.

وی گفت: برگزاری آزمون فوق در نوبت صبح از ساعت 8:30 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 14:30 آغاز خواهد شد؛ بنابراین داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در جلسه حضور داشته باشند.

توکلی تاکید کرد: سوالات آزمون فوق برای هر داوطلب شخصی‌سازی شده و سوالات دارای تنوع است؛ ضمن این که دفترچه سوالات عمومی شامل 100 سوال متناسب با گروه عنوان شغلی است و داوطلبان باید در فرصت 110 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: دفترچه دوم نیز حاوی سوالات تخصصی است و تعداد سوالات عنوان شغلی هر یک از گروه‌ها در جدول شماره 2 در سایت مشخص شده و داوطلبان باید به سوالات تخصصی در مدت 80 دقیقه پاسخ دهند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که سازمان سنجش آموزش کشور برای بهبود و ارتقای کیفی برگزاری آزمون نیاز به نظرسنجی از داوطلبان دارد، بنابراین لازم است داوطلبان فرم نظرسنجی را در پایان آزمون تکمیل کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تعداد 11 هزار و 126 نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور پذیرفته خواهند شد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر