بازدید 9240
خبر

یک ایرانی پشت‌پرده انتقال کوتینیو به بارسلونا

کیا جورابچیان، مدیر برنامه سرشناس ایرانی پشت قضیه انتقال فیلیپه به بارسلونا است و در واقع اوست که به این بازیکن برزیلی توصیه و تأکید کرده تا از لیورپول جدا و به بارسلونا ملحق شود
کد خبر: ۷۲۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 23 August 2017
یک ایرانی سرشناس قصد انتقال ستاره برزیلی لیورپول به بارسلونا را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا امیدش برای جذب فیلیپه کوتینیو را از دست نداده و قصد دارد چهارمین و آخرین پیشنهاد خود برای خرید ستاره برزیلی سرخپوشان مرسی‌ساید که 136 میلیون پوند است را به لیورپول ارائه دهد.

در حالی که باشگاه لیورپول و در رأس آن یورگن کلوپ مخالف جدایی هافبک نفوذی برزیلی خود هستند، روزنامه انگلیسی «لیورپول اِکو» خبر داد، کیا جورابچیان، مدیر برنامه سرشناس ایرانی پشت قضیه انتقال فیلیپه به بارسلونا است و در واقع اوست که به این بازیکن برزیلی توصیه و تأکید کرده تا از لیورپول جدا و به بارسلونا ملحق شود. جورابچیان مدیر برنامه چند هموطن و همبازی کوتینیو در تیم ملی برزیل نیز است که می‌توان به نام‌های داوید لوئیز و اسکار اشاره کرد.

کوتینیو که در سال 2013 در ازای 8.5 میلیون پوند از اینتر به لیورپول پیوست، فصل گذشته 14 گل برای این تیم به ثمر رساند و 8 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد. بارسلونایی‌ها او را به عنوان جانشین نیمار در نظر دارند، بازیکنی که در ازای پرداخته شدن رقم فسخ 198 میلیون پوندی‌اش در این تابستان به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد.

یک ایرانی پشت‌پرده انتقال کوتینیو به بارسلونا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی