بازدید 32520
۱

قدرت مردم بسیار است؛ این را می‌توانید از «رستمی‌نژاد» بپرسید!

شهروند خرم‌آبادی که تا چند ماه پیش نهایتا به دستفروش باسواد و مظلوم شهرت داشت، حالا روز به روز مدارج بالاتری را کسب می‌کند؛ مدارجی که به واسطه آن می‌تواند زندگی همشهریانش را راحت تر کرده و به پشتوانه ایشان، به سطوح بالاتری برسد.
کد خبر: ۷۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 24 August 2017
شهروند خرم‌آبادی که تا چند ماه پیش نهایتا به دستفروش باسواد و مظلوم شهرت داشت، حالا روز به روز مدارج بالاتری را کسب می‌کند؛ مدارجی که به واسطه آن می‌تواند زندگی همشهریانش را راحت تر کرده و به پشتوانه ایشان، به سطوح بالاتری برسد.
 
به گزارش «تابناک»؛ از رأی آوردن کاندیدای نابینا در یک شهر تا راهیابی شمار زیادی از زنان سیستان و بلوچستان به شورا، انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر و روستا در کشورمان به مانند انتخابات‌های پیش از این، نمونه‌های شگفت‌انگیز زیادی داشت؛ اما یکی از این شگفتی‌ها بسیار متفاوت‌تر بود؛ آنقدر متفاوت که هنوز ادامه دارد و بر ابعاد شگفت انگیزش افزوده می‌شود.

درباره انتخاب یک دستفروش در مرکز یکی از استان های غربی کشورمان به عنوان رأی اول شهر سخن می‌گوییم؛ دستفروشی که چند دهه پیش از معلمی منفک شده و به رغم تحصیلات دانشگاهی، جز دستفروشی در گوشه ای از شهر خرم آباد، چاره ای برای امرار معاش نیافته بود؛ کسب و کاری سخت که به دلیل روحیات و ارتباطات وی، «ولی‌اله رستمی‌نژاد» را به نامی آشنا برای اهالی این شهر تبدیل کرد.

نامی که با کاندیداتوری وی در انتخابات شورای اسلامی شهر و همراهی بی‌نظیر اهالی خرم آباد، شهرتی بسیار بزرگتر از این شهر و دیار برایش به ارمغان آورد و توانست وی را راهی شورای پنجم شهر خرم آباد کند. آن هم با رأی بسیار بالا و پیش از لیست های انتخاباتی جناح های رقیب که سرمایه گذاری فراوانی روی آنها صورت گرفته بود.
 
قدرت مردم بسیار زیاد است؛ این را می‌توانید از «رستمی‌نژاد» بپرسید! 
برد چشمگیری که رستمی‌نژاد را تبدیل به پدیده نخست این انتخابات نمود. فردی که لقب «دستفروش باسواد و بی ستاد» یافته بود و چاپ یک بنر 50 در 100 سانتی متر، همه هزینه اش برای انتخابات بود؛ بنری که در دست گرفت و در شهر چرخید و با جلب مردم برایشان سخن گفت تا برخی همشهریانش برایش تبلیغ کرده و نام وی در شبکه های مجازی و به ویژه تلگرام در این خطه بسیار پررنگ شود.

اما اگر فکر می‌کنید راهیابی رستمی‌نژاد به شورای اسلامی شهر خرم آباد پایان شگفتی وی بود سخت در اشتباهید، چون اکنون خبر می‌رسد دستفروش باسواد و بی ستاد این دیار، با آغاز به کار شورای پنجم، با رأی اکثریت آرا به ریاست شورای شهر رسیده و به نوعی محور اتفاقات مهم این شهر، دست کم تا یک سال آینده شده است.

تجربه‌ای خاص که اگر نبود حمایت بی نظیر اهالی این دیار از وی در دوران تبلیغات انتخاباتی و پای صندوق رأی گیری، ممکن نبود رقم بخورد، چون آنچه رستمی نژاد را در قامت گزینه ریاست شورا به دیگر منتخبان معرفی کرد، رأی بسیار بالای وی و اختلاف آرای چشمگیر او با دیگر منتخبان بود.

اعداد و ارقامی که به همه نشان می‌دهد، شهروندان خرم آبادی تا چه اندازه پشت او بوده‌اند و هستند و به وی اعتماد دارند. پشتوانه‌ای که اگر به موفقیت وی در این سمت جدید گره بخورد، بعید نیست فرجامی مانند انتخاب وی به عنوان نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی یا دستیابی وی به مدارج بالاتر در پی داشته باشد و از رستمی‌نژاد، نامی آشنا برای تمام ایرانیان بسازد.

قدرت مردمی که یکبار نمود و بروز یافته و یکی از نتایجش، رساندن رستمی‌نژاد به رأس شورای شهر بوده و بار دیگر نیز می‌تواند نمودار شود. اتفاقی جالب توجه که اگر قرار به شرح و بسطش باشد، هیچ کس به اندازه رستمی‌نژاد برای سخن گفتن درباره‌اش مناسب نخواهد بود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱
خبر شما اشتباه است و آقای اردشیر دریکوند رییس شورای خرم آباد شدند.
اتفاقا به نظر من وجود افرادی مانند رستمی در شوراهای شهر نتیجه بخش نخواهد بود. چونکه به راحتی رای انها را عوض میکنند. در مورد ایشان هم این اتفاق افتاد وبر خلاف حرفها و وعد ه های قبلی اش رای او را برای شهرداری که سابقه خوبی در شهرداری خرم آباد نداشت گرفتند!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی