بازدید 3294

نجات معجزه آسای یک کارگر از زیر جرثقیل

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: کارگر ۴۰ ساله‌ای که زیر جرثقیل سنگین وزن گرفتار شده بود توسط امدادگران اورژانس نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۷۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 23 August 2017
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: کارگر ۴۰ ساله‌ای که زیر جرثقیل سنگین وزن گرفتار شده بود توسط امدادگران اورژانس نجات پیدا کرد.

به گزارش مهر, غفور راستین اظهار داشت: کارگر ۴۰ ساله‌ای که در یک حادثه کار، جرثقیل سنگین وزنی روی او سقوط کرد و دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، با تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شهرضا احیا شد.

وی بیان داشت: در تماسی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرضا اعلام شد که یک کارگر ۴۰ ساله در بلوار شهید همت این شهرستان مشغول کار بوده که یک جرثقیل سنگین وزن روی او سقوط کرده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: براساس این گزارش، بلافاصله واحدهای امدادی فوریت‌های پزشکی و آتش‌نشانی در صحنه حادثه حاضر شدند و نیروهای آتش‌نشانی فرد مصدوم را که دچار آسیب از ناحیه سر و سینه و ایست قلبی تنفسی شده بود، از زیر جرثقیل رها کردند و به تکنسین‌های اورژانس تحویل دادند.

وی اعلام کرد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نیز اقدامات درمانی لازم شامل فیکس کردن مصدوم، عملیات احیای قلبی ریوی و دارو درمانی را بر روی او انجام دادند و سرانجام پس از ۱۰ دقیقه انجام عملیات احیا در محل حادثه و ۱۰ دقیقه در مسیر و بیمارستان، کارگر جوان احیا و برای تکمیل اقدامات درمانی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا بستری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی