بازدید 5012

قیمت جهانی بیت کوین تا 6000 دلار افزایش خواهد یافت

یک استراتژیست ارشد وال استریت پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین طی سال جاری به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۷۲۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 23 August 2017
یک استراتژیست ارشد وال استریت پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین طی سال جاری به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تام لی تحلیلگر ارشد وال استریت و پایه گذار موسسه سرمایه گذاری "فاند استارت گلوبال" تاکید کرد: به نظر من قیمت بیت کوین تا پایان امسال به روند صعودی اش ادامه می دهد و تا اواسط 2018 میلادی به بیش از 6000 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش تام لی در ادامه پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال 2022 میلادی به بیش از 25 هزار دلار خواهد رسید.

وی اظهار داشت: پیش بینی من این است که قیمت جهانی بیت کوین تا سال آینده 40 درصد دیگر افزایش خواهد یافت. قیمت بیت کوین روز جمعه به بیش از 4284 دلار رسید که این یک رکورد جدید به شمار می رود.

البته قیمت بیت کوین طی هفته گذشته بخشی از روند صعودی خود را از دست داده و روز دوشنبه تا 4012 دلار کاهش یافته است. ولی تقاضای جهانی برای پول دیجیتال به شدت رو به افزایش است و آمارهای رسمی نشان می دهد که تقاضای پول دیجیتال از ژانویه تاکنون بیش از 330 درصد رشد داشته است.

در شرایط کنونی بسیاری از موسسات مالی و سرمایه گذاری معتبر جهان، بیت کوین را به عنوان یک واسطه انجام مبادلات ارزی قبول کرده اند. این مساله تاثیر زیادی بر افزایش تقاضای جهانی بیت کوین طی 6 تا 8 ماه آینده خواهد داشت و در نتیجه موجب افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد.

این تحلیلگر ارشد وال استریت گفت: در کوتاه مدت قیمت بیت کوین در برابر سطح 4500 تا 4800 دلاری مقاومت خواهد کرد و ممکن است بازارهای بین المللی با یک دوره ثبات روبرو شود.

در گزارش ماه جولای، تام لی پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین تا سال 2022 میلادی به بیش از 55 هزار دلار خواهد رسید.

وی در این باره تاکید کرد: الگوها و مدل های اقتصادی نشان می دهد که قیمت بیت کوین تا سال 2022 میلادی به بیش از 20 تا 55 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

تام لی بر این باور است که کاهش تقاضای جهانی برای طلا بسیاری از سرمایه گذاران را به سوی بازار پول های دیجیتال سوق خواهد داد.

ولی همه کارشناسان اقتصادی با تام لی هم نظر نیستند. شان ویلیامز تحلیلگر ارشد وبسایت اقتصادی موتلی فول در این باره گفت: پول دیجیتال هنوز راهی طولانی در پیش دارد تا بتواند طلا را شکار کرده و جایگاه آن را در بازارهای بین المللی بگیرد. این طلا خواهد بود که طی سال های آینده نیز در بازارهای بین المللی خواهد درخشید.

وی افزود: در طول تاریخ شاهد افزایش قیمت بسیاری از کالاها و دارایی ها بوده ایم که در نهایت مشخص شده است این افزایش چشمگیر قیمت، حبابی بوده و با ترکیدن حباب بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی متضرر شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل