بازدید 5264

رده‌بندی نهایی تیمی و انفرادی کشتی فرنگی2017قهرمانی جهان

تیم ایران پس از تیم روسیه با کسب ۳ مدال برنز توسط محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و حسین نوری در اوزان ۷۱، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم و یک مقام پنجمی توسط محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم و با ۳۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید.
کد خبر: ۷۲۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 23 August 2017
رده بندی تیمی و انفرادی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پایان این رقابت ها مشخص شد و تیم‌های ارمنستان و ترکیه هر کدام با ۲ طلا بیشترین مدال طلا را بدست آوردند.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه با حضور ۵۴ تیم در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و در پایان تیم ایران پس از تیم روسیه با کسب ۳ مدال برنز توسط محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و حسین نوری در اوزان ۷۱، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم و یک مقام پنجمی توسط محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم و با ۳۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

رده‌بندی نهایی تیمی و انفرادی کشتی فرنگی2017قهرمانی جهان

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل همت رستم از ترکیه با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل کیم سئونک هاک از کره جنوبی با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد وی در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کرد. وی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی دنیس دامیانکوف از اوکراین را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اما در دور بعد مقابل ماتیوس برناتک از لهستان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل آتاکان یوکسل از ترکیه با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد این حریف بگذرد وی در دور بعد با نتیجه  ۷ بر یک اوریک نیکوگوسیان از فرانسه را مغلوب کرد اما در دور چهارم با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال گرایی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. گرایی در این دیدار در یک کشتی زیبا دانیل کاتاراگا نایب قهرمان جهان از مولداوی را با نتیجه ۱۰ بر ۸ شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدولی به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا در این گروه ماخات یرژیپوف از قزاقستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد وی در مرحله بعد کاراپت چالیان از ارمنستان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. عبدولی در دیدار رده بندی مقابل کازبک کیلوف از بلاروس با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به  حضور این حریف در دیدار فینال وی راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه ۳ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و پانزدهم شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایویداس استانکوویچ از لیتوانی با نتیجه ۷ بر ۵ پیروز شد، وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر یک اریک آپس از استونی را مغلوب کرد. نوری در دور چهارم به مقابل ویکتور لورینچ دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از مجارستان با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال برنز المپیک از آلمان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. نوری در این دیدار اسلام عباس اف از آذربایجان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم مصطفی صالحی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی برای کسب مدال برنز ابتدا در گروه بازنده ها مقابل تریسی هانکوک از آمریکا با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید وی در مرحله بعد به مصاف ریوازی نادارشویلی از گرجستان رفت اما در یک کشتی نزدیک مقابل این حریف با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و دوازدهم شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مورات رومانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، قوره جیلی ابتدا در گروه بازنده ها متیو لورنتز از فرانسه را ۵ بر صفر شکست داد وی در مرحله در مرحله بعد مقابل میکولا کوچمی از اوکراین با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات

رده بندی انفرادی:
۵۹ کیلوگرم: ۱- کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ۲- میرامبک آیناگولوف (قزاقستان) ۳- استپان ماریانیان (روسیه) و سئونگ هاک کیم (کره جنوبی) ۵- کانابک ژولچوبیکوف (قرقیزستان) و دمیترو تسیمبولاک (اوکراین) ... ۸- مهرداد مردانی (ایران)

۶۶ کیلوگرم: ۱- هان سو ریو (کره جنوبی) ۲- ماتیوس برناتک (لهستان) ۳- آرتم سورکوف (روسیه) و آتاکان یوکسل (ترکیه) ۵- کارن اصلانیان (ارمنستان) و محمد الیاسی (ایران)

۷۱ کیلوگرم: ۱- فرانک استابلر (آلمان) ۲- دمیو ژاداریف (قزاقستان) ۳- بالینت کورپاسی (مجارستان) و محمدعلی گرایی (ایران) ۵- آدام کوراک (روسیه) و دانیل کاتاراگا (مولداوی)

۷۵ کیلوگرم: ۱- ویکتور نمس (صربستان) ۲- الکساندر چهرکین (روسیه) ۳- تاماس لورینچ (مجارستان) و سعید عبدولی (ایران) ۵- فاتح چنگیز (ترکیه) و کازبک کیلوف (بلاروس)

۸۰ کیلوگرم: ۱- ماکسیم مانوکیان (ارمنستان) ۲- رادزیک کولیف (بلاروس) ۳- پاسکال ایزل (آلمان) و الوین مورسالیف (آذربایجان) ۵- زورابی داتوناشویلی (گرجستان) و دانیل الکساندروف (بلغارستان) ... ۱۵- یوسف قادریان (ایران)

۸۵ کیلوگرم: ۱- متهان باشار (ترکیه) ۲- دنیس کودلا (آلمان) ۳- حسین نوری (ایران) و روبرتی کوبلیاشویلی (گرجستان) ۵- اسلام عباس اف (آذربایجان) و داویت چاکوتادزه (روسیه)

۹۸ کیلوگرم: ۱- آرتور الکسانیان (ارمنستان) ۲- موسی اولویف (روسیه) ۳- بالاز کیس (مجارستان) و روازی ناداراشویلی (گرجستان) ۵- رستم آساکولوف (ازبکستان) و دیمیتری تیمچنکو (اوکراین) ... ۱۲- سید مصطفی صالحی زاده (ایران)

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- رضا کایالپ (ترکیه) ۲- هیکی نابی (استونی) ۳- اسکار پینو هیندس (کوبا) و یاسمانی فرناندز (شیلی) ۵- کریل هریشچنکا (بلاروس) و میکولا کوچمی (اوکراین) ... ۸- شهاب قوره جیلی (ایران)

رده بندی تیمی:
۱- روسیه ۴۶ امتیاز
 ۲- ایران ۳۶ امتیاز
 ۳- ترکیه ۳۴ امتیاز
 ۴- گرجستان ۳۰ امتیاز
 ۵- آلمان ۲۹ امتیاز
 ۶-  ارمنستان ۲۸ امتیاز
 ۷- مجارستان ۲۸ امتیاز 
۸- قزاقستان ۲۴ امتیاز
 ۹- آذربایجان ۲۲ امتیاز 
۱۰- کره جنوبی ۲۱ امتیاز

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل