بازدید 2893
لیست لژیونرها، ۵ شهریور

کی روش۱۱ملی پوش لیگ برتری اش را به اردو فراخواند

شجاع خلیل زاده مدافع آماده و سرحال پرسپولیسی ها باز هم در این فهرست دیده نمی شود. همچنین از استقلال بحران زده سه بازیکن راهی تیم ملی شده اند که چشمی و نورافکن در کنار وریاغفوری دیده می شوند. همچنین حسین ماهینی در لیست جدید کی روش نیست.
کد خبر: ۷۲۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 23 August 2017
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در لیگ داخلی بازی می کنند برای دیدار برابر کره جنوبی و سوریه از سوی کارلوس کی روش اعلام شد . 
به گزارش تابناک ورزشی، نکته عجیب اینکه شجاع خلیل زاده مدافع آماده و سرحال پرسپولیسی ها باز هم در این فهرست دیده نمی شود. همچنین از استقلال بحران زده سه بازیکن راهی تیم ملی شده اند که چشمی و نورافکن در کنار وریاغفوری دیده می شوند. همچنین حسین ماهینی در لیست جدید کی روش نیست.

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال از بعد از ظهر روز چهارشنبه یکم شهریور ماه در تهران آغاز می‌شود که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد: 
علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، حامد لک از فولاد خوزستان، سید جلال حسینی، محمد انصاری، وحید امیری و مهدی طارمی از پرسپولیس، امید نورافکن، وریا غفوری، روزبه چشمی از استقلال تهران، سعید آقایی از سپاهان، مهدی ترابی از سایپا.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، اسامی بازیکنان لژیونر نیز روز ۵ شهریور از سوی سرمربی تیم ملی اعلام خواهد شد. ملی پوشان دعوت شده به اردوی تدارکاتی باید راس ساعت ۱۶ یکم شهریور در هتل آزادی خود را به کادرفنی معرفی کنند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر