بازدید 3671

طارمی بمب خنثی شده برانکو در مسقط

مدافعین الاهلی، طوری طارمی را مهار کرده بودند که در طول ۶۴ دقیقه حضورش در زمین، فقط ۱۹ بار بتواند توپ را لمس کند و بقیه زمان‌ها، تماشاگر مسابقه باشد.
کد خبر: ۷۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 23 August 2017
گل زودهنگام عمر السومه به پرسپولیس، روند بازی سرخپوشان با الاهلی را تحت تاثیر قرار داد. الاهلی در تمام طول بازی، در دفاع بود و حملات پرسپولیس هم به جایی نمی‌رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی، کادرفنی الهلال برای از کار انداختن خطر پرسپولیس در این بازی، تمرکز زیادی روی از کار انداختن طارمی داشتند و به هدف‌شان هم رسیدند. شوتزن‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان آسیا با ۳۰ شوت به سمت دروازه حریف، مقابل الاهلی حتی یک ضربه هم نداشت. 

طارمی نه تنها گل نزد و نتوانست دروازه حریف را تهدید کند، حتی امکان زدن ضربه بلاک شده یا خارج چارچوب را هم پیدا نکرد. مدافعین الاهلی، طوری طارمی را مهار کرده بودند که در طول ۶۴ دقیقه حضورش در زمین، فقط ۱۹ بار بتواند توپ را لمس کند و بقیه زمان‌ها، تماشاگر مسابقه باشد.

زدن ۶۰ درصد گل‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان توسط طارمی قبل از این مسابقه، باعث شده بود پیدا کردن راه از کار انداختن خط حمله سرخپوشان برای الاهلی زیاد سخت نباشد. هر چند برانکو با ورود منشا، اوضاع را به نفع تیم خودش عوض کرد اما او و تیمش برای گلزنی و صعود در بازی برگشت، نیاز به روشی غیر از مسابقه دیشب دارند. روشی که هدف همه حملات پرسپولیس، در یک نفر خلاصه نشود.

طارمی بمب خنثی شده برانکو در مسقط
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار