بازدید 12356

دستگیری محکوم فراری پرونده سرقت مسلحانه

کد خبر: ۷۲۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 23 August 2017
جوانی که به جرم سرقت از بانک ملت طرق در سال 90 به مجازات های قانونی محکوم و متواری شده بود دوباره با تلاش گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر و روانه زندان شد.
 
به گزارش خراسان، ساعت 7:30 بیست و هشتم اسفند سال 90 دو جوان همزمان با   حسابدار شعبه به بانک ملت طرق وارد شدند و او را با تهدید وادار کردند تا گاوصندوق را باز کند. دزدان مذکور که بدون نقاب و سلاح بودند بیش از 100 میلیون تومان وجه نقد را به سرقت بردند و با استفاده از خودروی حسابدار از محل گریختند.
 
با گزارش این حادثه به کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات در این باره آغاز و خیلی زود مشخص شد که کارمند مذکور در اجرای نقشه سارقان با آنان همکاری کرده است بنابراین از کارمند مذکور بازجویی های تخصصی شد و با اعترافات وی عاملان دستبرد به بانک نیز دستگیر شدند.
 
متهمان این پرونده پس از برگزاری چند جلسه در دادگاه کیفری2 استان خراسان رضوی به مجازات های قانونی محکوم شدند اما یکی از مجرمان مذکور (راننده خودرو) که به تحمل چهار سال زندان، 60 ضربه شلاق، جریمه و ردمال محکوم شده بود با قطعی شدن احکام صادره متواری شد و از معرفی خود به شعبه اجرای احکام دادسرای مشهد خودداری کرد بنابراین به دستور مقام قضایی حکم جلب این محکوم فراری صادر شد و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده وی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
 
گزارش خراسان حاکی است: به دستور سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» و با توجه به شناختی که کارآگاهان از مجرم فراری داشتند، عملیات دستگیری وی به گروه زبده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های مسلحانه سپرده شد و بدین ترتیب کارآگاهان پس از دو روز ردیابی و رصدهای پلیسی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد محکوم فراری در خیابان امام رضا(ع) و در منزل یکی از بستگان نزدیکش مخفی شده است بنابراین کارآگاهان با کسب مجوزهای قضایی برای ورود به مخفیگاه، موفق شدند سپیده دم سارق فراری را در رختخواب دستگیر کنند.
 
بررسی های قضایی مشخص کرد جوان مذکور سه ماه قبل ازدواج کرده و به همین دلیل متواری شده است بنابر گزارش خراسان، محکوم مذکور پس از معرفی به شعبه اجرای احکام، برای تحمل کیفر روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر