بازدید 5865

مکالمه منصوریان با مهاجری کنارخط:می روم استعفا بدهم!

شرایط طوری بود که نمی‌دانستم تیم خودم را کنترل کنم، یا حواسم به آرام کردن منصوریان باشد!
کد خبر: ۷۲۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 23 August 2017
تصاویر دقایق پایانی بازی استقلال و پدیده، شبیه خداحافظی منصوریان از بازیکنان و تماشاگران بود. تصاویری که شایعه استعفای او را به وجود آورد. 

به گزارش تابناک ورزشی، نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال بعد از مسابقه استعفای منصوریان را تکذیب کرد: «از جانب باشگاه اعلام می‌کنم که هیچ استعفایی در میان نیست و کادرفنی به کارشان ادامه می‌دهند. همه ما ناراحت هستیم ولی این شایعات صحت ندارد و از شنبه تمرینات را پی می‌گیریم.»

با وجود تکذیب سرپرست استقلال، رضا مهاجری سرمربی پدیده که منصوریان دقایق پایانی بازی در کنار او بود، گفته منصوریان قصد استعفا داشت و او تلاش کرده از این کار منصرفش کند. مهاجری در تلویزیون گفت: «منصوریان قصد داشت استعفا بدهد و من هم سعی کردم او را آرام کنم تا منصرف شود. به او گفتم ما باید مرد روزهای سخت باشیم. شرایط طوری بود که نمی‌دانستم تیم خودم را کنترل کنم، یا حواسم به آرام کردن منصوریان باشد.»

با حرف‌های مهاجری، معلوم می‌شود تصمیم منصوریان برای استعفا جدی بوده و نرفتن او به کنفرانس هم برای جلوگیری از همین موضوع بوده است. منصوریان به خبرنگاران گفته تا ۴۸ ساعت آینده پاسخگوی آن‌ها خواهد بود. زمانی که شاید، سرنوشت‌سازترین ساعات دوران کاری او باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان