بازدید 4825
۱

ناگفته‌های حدادعادل از تصمیم جمنا در انتخابات

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره کناره‌گیری یکی از کاندیداها از انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما آمار روز به روز را داریم و در این تصمیمی که گرفته شد، خودِ کاندیداها دخیل بودند، این تصمیم براساس نظرسنجی‌ها بود.
کد خبر: ۷۲۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 22 August 2017
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره کناره‌گیری یکی از کاندیداها از انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما آمار روز به روز را داریم و در این تصمیمی که گرفته شد، خودِ کاندیداها دخیل بودند، این تصمیم براساس نظرسنجی‌ها بود.

به گزارش تسنیم، غلامعلی حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در پاسخ به سؤالی درباره نقاط ضعف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و از بالا به پایین بودن فرآیندهای تصمیم‌گیری در آن و نیز اشتباه آن در کناره‌گیری یکی از کاندیداها، اظهار داشت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی در دی‌ ماه اعلام موجودیت کرد، اگر بخواهیم تشکیلاتی از پایین به بالا شکل بگیرد باید قبلا تشکیلاتی در شهرستان‌ها داشته باشیم و این امر با توجه به زمان ممکن نبود.

وی افزود: کاری که کردیم این بود که در هر شهرستان و شهری نیروهای مخلص انقلابی را که می‌شناختیم و از قبل امتحان پس داده بودند را دعوت کردیم.

حدادعادل با اشاره به عنوان مردمی بودن جبهه مردمی نیز گفت: مردمی بودن آن از این نظر بود که کاندیداهای آن از دل دو مجمع تقریبا سه هزار نفری بیرون آمد، در حالی که چنین مسئله‌ای سابقه نداشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر تشکیلات جدیدی را طراحی می‌کنیم که برای آینده هسته‌های شهری، شهرستانی و استانی شکل بگیرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: البته فرآیندهای جبهه مردمی اینگونه نبود که قرعه‌کشی کنیم و از بالا به پایین تصمیم‌گیری شود و در حد توان مردمی بود.

حدادعادل درباره تصمیم جبهه مردمی درباره کناره‌گیری یکی از کاندیداها، گفت: از خود آن کاندیدا بپرسید که خودش به این نتیجه رسید که کناره‌گیری کند، این‌طور نبود کسی چشم‌ بر واقعیت‌ها ببندد و زید یا عمر را مجبور به کناره‌گیری کند.

وی افزود: ما از ابتدا گفتیم که کاندیداهای ما به خصوص نسبت به دو کاندیدای نهایی در سطح مدیریت جبهه مردمی نظر منفی وجود نداشت، بنا نبود با یکی بازی کنیم و یکی را حفظ کنیم و یا دورویی و نارو بزنیم، از اول گفتیم که این دو نامزد هر کدام ظرفیتی دارند و باشند، خودشان هم قبول کردند، اگر هر دو باشند رأی شکسته می‌شود، گفتیم فردی که آرای بیشتری دارد بماند و دیگری به نفع او کنار رود و چیزی که رخ داد غیر این نبود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در هر انتخاباتی وقتی نتیجه حاصل نمی‌شود، هر کسی سعی می‌کند شکست را بر گردن دیگری بیاندازد، این روانشناسی انسان است، در بازی ورزشی و فوتبال هم‌ همین‌گونه است.

حدادعادل اضافه کرد: ممکن است اگر کاندیدایی کنار رفت، همه آرا به سمت کاندیدای مورد نظر نیاید، اما چه کسی می‌داند اگر هر دو می‌ماندند، وضع بهتر بود؟ ما آمار روز به روز را داریم و در این تصمیمی که گرفته شد، خودِ کاندیداها دخیل بودند، این تصمیم براساس نظرسنجی‌ها بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
اگر آن دوتا ميماندند،آن مي رفت اين يكي ميماند يا آن ميماند اين يكي ميرفت ، بازم راي نمي آوردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان