بازدید 3516

واکنش مهاجری به شکست استقلال و پچ پچ منصوریان با او

کد خبر: ۷۲۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 22 August 2017
سرمربی تیم پدیده بعد از تحمیل شکست به آبی ها گفت:برد مقابل استقلال راحت نبود و آنها می‌دانستند چگونه بازی کنند و دقایقی هم شانس شامل حال ما شد و خوشحالم که استقلال را بدون گل خورده بردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا مهاجری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال در مورد اینکه منصوریان دستش را در آخر بازی گرفت و با او صحبت می کرد، گفت: فوتبال همین است، ما مربیان وقتی می‌گوییم نیمکت داغ، منظورمان همین است. زحمات ما مربیان دیده نمی‌شود و با یک باخت دودمان مان را به باد می‌دهند. من همیشه می‌گویم همه برد مال مربی نیست و در شکست هم همین اتفاق می‌افتد. 

وی ادامه داد: باید برای شکست واکاوی کنند تا بدانند چند درصد بازیکن و کادر فنی و چند درصد باشگاه مقصر هستند. من احساس منصوریان را درک می‌کنم هر چند شرایطی که به وجود آمد باعث شد برد ما تحت تأثیر قرار بگیرد اما باشگاه هیات مدیره دارد و تماشاگران استقلال هم این شرایط را فصل گذشته تجربه کرده‌اند. دو فصل پیش هم همین وضعیت بود، استقلال با ما به تساوی 2 بر 2 رسید با 4،5 بازی نمی‌توان سرنوشت صعود و سقوط یک تیم را رقم زد. امیدوارم کادر منصوریان به کارش ادامه بدهد آنها این تیم را خودشان بسته‌اند من فقط به عنوان یک همکار می‌توانم به منصوریان خسته نباشید بگویم.

وی در پاسخ به این سؤال قبل از بازی این انتظار وجود داشت بازی تدافعی‌تر از طرف شما ببینیم اما دقایق ابتدایی پدیده بدون ترس بازی کرد و اینکه آیا شما برای برد آمده بودید یا تساوی؟ گفت: شما اگر بازی قبلی پدیده را دیده باشید شاید بازی را واگذار کرده باشیم اما فوتبال زیبایی را نشان دادیم. ما باید کمک کنیم تماشاگر به ورزشگاه بیاید و از مسابقه لذت ببرد. هفته قبل مقابل استقلال خوزستان 2 بر یک جلو بودیم و می‌توانستیم با بازی تدافعی پیروز شویم الان وقت‌کشی منسوخ شده باید اجازه دهیم بازی تماشاگرپسند باشد، امروز هم همین کار را کردیم و خدا خدا می‌کردیم ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که در چهره شما خوشحالی دیده نمی‌شود. آیا این به خاطر شعار علیه منصوریان است یا دلیل دیگری دارد، تصریح کرد: من بی‌تفاوت نیستم. انسان هستم و منصوریان هم همکارم است، ممکن است این اتفاق برای ما هم بیفتد. همان‌طور که سال گذشته در مشهد رخ داد و با کمک مسئولان باشگاه حل شد. من جای مدیران استقلال نیستم که تصمیم بگیرم. منصوریان با استقلال یک سال کار کرده و باشگاه عملکرد او را دیده، اگر می‌خواهند با او قطع همکاری کنند با 3، 4 هفته نمی‌توان این کار را انجام داد، شما جدول الان را با هفته آخر مقایسه کنید و ببینید تیم‌ها چقدر جابه‌‌جا می‌شوند. 

مهاجری در پایان، گفت: الان ارزیابی زود است اما تصمیم‌گیرنده مسئولان باشگاه استقلال هستند. من از برد خوشحالم، شاید چهره‌ام آن را نشان ندهد اما تمام سلول‌هایم آلارم می‌دهد. بعد از سوت پایان بازی این مسابقه به تاریخ پیوست، ما به سپاهان هم 4 گل زدیم، بهترین نتیجه را برای خودمان و بدترین نتیجه را برای آنها رقم زدیم اما فعلاً اول فصل است و هر وقت 4، 5 برد به دست آوردیم جایگاهمان را ثابت کردیم می‌توانیم در این باره صحبت کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار