بازدید 3686
۲
گزارش

قبل ازکنفرانس؛منصوریان زمین را بوسید و فاتحه خواند!

منصوریان پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پدیده روی چمن روی دو پای خود نشست و انگشت اشاره‌اش را روی زمین گذاشت به طوری که گویی در حال خواندن فاتحه است! او همچنین زمین را بوسید.
کد خبر: ۷۲۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 22 August 2017
سرمربی استقلال پس از پایان بازی برابر پدیده دست به حرکات عجیب و منحصربه فردی زد که سوژه هواداران و شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برخلاف دیدارهای گذشته که هواداران استقلال پیش از اتمام مسابقه ورزشگاه را ترک می‌کردند، در این بازی تا انتهای بازی در ورزشگاه ماندند و علیه سرمربی خود شعار دادند.

پس از شعارهایی که علیه منصوریان داده شد، مثل بازی قبلی هوادارانی که طرفدار منصوریان بودند با سایر هواداران که مخالف سرمربی خود بودند، درگیری فیزیکی و زد و خورد داشتند اما تعدادشان کم بود.

در دقیقه 5 + 90، علیرضا منصوریان نزد رضا مهاجری آمد و دست او را محکم گرفت و رها نمی‌کرد تا سوت پایان بخورد! این صحنه بی شباهت به صحنه های جان دادن ستاره های نقش اول در فیلم های احساسی نبود و به نظر می رسید منصوریان هم با این حرکت قصد داشت چنین مفهومی را در روز شکست استقلال به بینندگان پرشمار تلویزیونی برساند.

منصوریان پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پدیده روی چمن روی دو پای خود نشست و انگشت اشاره‌اش را روی زمین گذاشت به طوری که گویی در حال خواندن فاتحه است! او همچنین زمین را بوسید. اکثر هواداران استقلال هم بازیکنان تیم شان را هو و بازیکنان پدیده را تشویق کردند.

منصوریان تمام بازیکنان را به رختکن فرستاد و خودش در زمین باقی ماند! منتظری، رحمتی و جباری به زمین آمدند تا سرمربی‌شان را به داخل رختکن ببرند. وی چند دقیقه بعد به رختکن رفت. برخی هواداران پس از پایان بازی به سمت منصوریان بطری آب پرتاب کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انگشتشو گذاشت روی زمین و فاتحه خودشو خوند احتمال اینکه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام استعفا کنه زیاده
البته اگر عاقل باشه
همه جوره آبرو استقلال را بردی جون مادرت فقط برو.تابناک جان شما هم نظرتان مردم را نمیگذارید علت چیست؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی