بازدید 14963
۱

تدارک نخستین دوره تربیت مدیران راهبردی و جهادی در کشور

کد خبر: ۷۲۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 22 August 2017
اولین دوره تربیت مدیران راهبردی و جهادی آینده در کشور در پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک، دکتر محمد ابراهیم مداحی، رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام در  نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تربیت مدیران به عنوان یک امر زیر بنایی نیازمند نیاز سنجی درست و همه جانبه و برآورد نیازهای آموزشی مدیران در همسو شدن آنها با انتظارات کشور و انجام درست امور و بهبود عملکرد نقش بسزایی دارد.

ایشان با بیان این نکته که بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات کشور ناشی از چرخه معیوب گردش نخبگان و گپ انتقال ناقص تجربیات بین نسلی  در حوزه های مدیریتی در سطوح مختلف است. وی استعداد یابی، جانشین پروری، ساختار سازی و تربیت مدیران مستعد، دور انديش، سیاست گذار و با انگیزه برای مدیریت آینده کشور را امری حیاتی و ضرورتی غیر قابل انکار دانست.

رئیس پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهي خاطر نشان کرد: پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهي حاصل تعامل مثبت مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه آزاد اسلامي است. 
 
دکتر محمد ابراهیم مداحی در این نشست خبری گفت: طرح تربیت مدیران راهبردی و جهادی آینده با مشورت نخبگان علمی و اجرایی و ساعت ها کار کارشناسی در طول دوسال اخیر تهیه و در هیئت امنای پژوهشکده تصویب و شناسه دفتر توانمند سازی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را دریافت نموده است.

دکتر مداحی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص چگونگی اجرای دوره، شرایط دانش پژوهان، زمان اجرا و سایر جزئیات اعلام کردند به زودی در قالب اطلاعیه ای رسمی موارد فوق از طریق رسانه هاي جمعی و پایگاه های خبری اطلاع رسانی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایجاد انحصار در اموزش و انتخاب مدیران راهبری کشور انهم در دانشگاه ازاد در حالیکه دانشگاهای دیگر ازجمله تهران در سطح بسیار بالاتری قرار دارند یک اشتباه بزرگ خواهد بود,ضمن انکه اساتید این مدیران معمولا افرادی هستند که نتیجه مدیریت انان وضعیت فعلی کشور است,ایا شاگردان انها واقعا مدیر راهبردی خواهند شد؟؟!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی