بازدید 12000
گزارش بازی

سومین شکست فوتبال مالکانه و باسوادِ(!)علیمنصور

استقلال با این نتیجه سومین شکست خود را در پنجمین بازی فصلش متحمل شد تا بدترین شروع ممکن را در این فصل داشته باشد. استقلال در پنج بازی اخیر خود فقط یک گل به ثمر رسانده
کد خبر: ۷۲۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 22 August 2017
تیم بحران زده استقلال تهران که برای خروج از روند عدم نتیجه گیری و در پنجمین هفته لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده به میدان رفته بود، سومین شکست فصل را متحمل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در یک بازی پرماجرا با دو گل مغلوب پدیده شد تا همچنان با 4 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی بماند.
در اولین بازی از هفته پنجم لیگ برتر هفدهم تیم‌های استقلال و پدیده مشهد از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه عجیب دو بر صفر به سود پدیده به پایان رسید. گل‌های پدیده را در این بازی محمد قاضی در دقیقه 14 و حسین مهربان در دقیقه 73 به ثمر رساندند.

سومین شکست فوتبال مالکانه و باسواد علیمنصور!

سرمربی استقلال پس از این شکست که با گل های محمد قاضی (15) و حسین مهربان (72) به ثمر رسید، در میانه میدان نمایشی اجرا کرد که به نظر می رسید استعفای او را در پی داشته باشد. زمانی که منصوریان با بازیکنان پدیده و کادرفنی این تیم خوش و بش می کرد، رضا مهاجری از او می خواست که از رفتن منصرف شود. باید منتظر اتمام این ماجرا ماند.

استقلال با این نتیجه سومین شکست خود را در پنجمین بازی فصلش متحمل شد تا بدترین شروع ممکن را در این فصل داشته باشد. استقلال در پنج بازی اخیر خود فقط یک گل به ثمر رسانده و از این حیث پدیده لیگ بوده است. ضمن اینکه منصوریان با این شکست در خطر برکناری از کادرفنی استقلال قرار گرفت.

استقلال / مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن (56 - چپاروف)، داریوش شجاعیان، مجتبی جباری (54 - فرشید اسماعیلی)، حسن بیت سعید و علی قربانی (67 - قائدی)

پدیده/شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان (84 - مهدی مهدیخانی )، امین قاسمی نژاد (48 - حسین مهربان)، محمدرضا خلعتبری(68 - میلاد کمندانی) و محمد قاضی


دقیقه 4: حسینی با یک شوت فنی از پشت محوطه جریمه دروازه‌ استقلال را تهدید کرد.

دقیقه 14: محمد قاضی  در پشت محوطه جریمه استقلال پس از دریافت توپ از صادقی با یک چرخش و ضربه‌ای کات‌دار به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه‌ رحمتی را باز کرد.

دقیقه 15: داور اولین کارت زرد خود را به محمد قاضی داد.

دقیقه 16: اشتباه محرز  گردان در ارسال پاس به مرادمند باعث شد توپ به علی قربانی برسد و این بازیکن نیز  شجاعیان را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما  ناصحی با یک تکل به موقع اجازه ضربه زدن به شماره 23 آبی‌پوشان را نداد.

دقیقه 23: داور این بار به ناصحی به خاطر اعتراض کارت زرد نشان داد.

دقیقه 29: علیرضا فغانی به خاطر گرمای هوا بازی را تقریباً 90 ثانیه متوقف کرد تا بازیکنان دو تیم نفسی تازه کرده و آبی بنوشند.

دقیقه 31: ارسال دقیق شجاعیان از جناح چپ روی خط شش قدم دروازه پدیده روی سر قربانی فرود آمد، اما ضربه سر او دقیقاً جایی فرود آمد که شهاب گردان انتظارش را می‌کشید.

سومین شکست فوتبال مالکانه و باسواد علیمنصور!

دقیقه 32: منتظری روی ضربه کرنر ارسالی ضربه سر زیبایی را زد که  حاصل آن فقط یک کرنر برای آبی‌پوشان بود.

دقیقه 34: شجاعیان با یک شوت محکم از راه دور دروازه پدیده را بار دیگر تهدید کرد.

دقیقه 43: حسن بیت‌سعید از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 46: امین قاسمی‌نژاد در موقعیت تک به تک با سیدمهدی رحمتی توپ را به سینه دروازه‌بان تیم استقلال زد.

دقیقه 46: حسن بیت‌سعید در یک ضدحمله سریع از جناح چپ استقلال نفوذ کرده و ارسال خوبی روی دروازه پدیده داشت، اما قربانی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه سرش به اوت رفت.

دقیقه 48: امین قاسمی‌نژاد از ترکیب پدیده خارج و حسین مهربان جای او را گرفت.

دقیقه 55: مجتبی جباری جای خود را به فرشید اسماعیلی داد.

دقیقه 56: سرمربی استقلال این بار امید نورافکن را از زمین بیرون کشید و سرور چپاروف را جایگزین او کرد.

دقیقه 66: محمد قاضی در یک موقعیت تک به تک نتوانست دروازه استقلال را برای بار دوم باز کند و این بار مغلوب رحمتی شد.

دقیقه 67: میلاد کمندانی به جای محمدرضا خلعتبری در ترکیب پدیده به میدان آمد.

دقیقه 67: مهدی قائدی جای علی قربانی را در ترکیب آبی‌پوشان گرفت.

دقیقه 71: پاس رو به عقب حسینی در پشت محوطه جریمه پدیده به قائدی رسید و ضربه این بازیکن در فاصله بسیار کم از کنار دروازه گردان به خارج زمین رفت.

دقیقه 73: اکبر ایمانی با یک پاس در عمق زیبا مهربان را در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار داد و ضربه این بازیکن که در حالت نامتعادل زده شد در کمال تعجب درون دروازه استقلال قرار گرفت. رحمتی در این صحنه به خاطر اینکه زود شیرجه زد، نتوانست توپ را مهار کند.

دقیقه 75: فغانی باز هم بازی را به خاطر گرمای شدید متوقف کرد و بازیکنان به مدت یک دقیقه فرصت داشتند تا نفسی تازه کنند.

دقیقه 83: معین عباسیان جای خود را در ترکیب پدیده به مهدی مهدی‌خانی داد.


شرح گل

1-0 (پدیده): اکبر صادقی مدافعان استقلال را به هم ریخت و پاس او به محمدقاضی با ضربه فنی این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد تا آبی ها در دقیقه 15 از حریف خود عقب بیفتند.

2-0 (پدیده): پاس عالی از اکبر ایمانی به حسین مهربان رسید و او با یک ضربه فنی دروازه استقلال برای بار دوم باز کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
مردی نبود فتاده را پای زدن ولیکن مربی ضعیف برنامه های تی وی و کارشناساشون ارنج تیمش را می چینن چون مثل برانکو قاطع نیست نسبت به بازیکنان رودربایستی داره این تیم از دروازه بان و همه دفاع و همه میانی و همه مهاجمان صرف نظر از چی بود و کی بود کارشناسی بشن چقدر می شه ایستاد از سی متری گل خورد و حال شیرجه زدن نداشت و دفاعیی که مفت نمی ارزن و جباری و شجاعیان متوسط چ پ آروق هم هدیه به فامیل های به به هست وگرنه تیم قبلی اش موثر نبود کلا این تیم با ید غربال شه غربال کردنی ادم های ابله با تی وی بازیکن می خرند بدون تست فنی و تست امادگی و بازم حیف پول همون تیم رو به راه عروس حجله وقتی از حجله در امد انگ
ار العین بارسلون و رئال بوده یا ایران روم قدیم حال ادم از بی تکنیک های تیم های بزرگ بهم می خوره یه
این آقا جو گیر است ودنبال شغلهای دیگر با این روش نمی نوان تیم بزرگی را هدایت کرد اینجا جای ایشان نیست ضمن آنکه مدیرعامل استقلال هم در این حد نیست که مدیر عامل چنین تیمی باشد ظاهرا وزارت میخواهد پرسپولیس بهتر از استقلال باشد که این امر را اجرایی کرده اند ولی تضعیف یک تیم با مدیریت و سرمربی نا کارآمد با این همه هوارار منصفانه نیست بگذارید جوانان انگیزه تلاش داشته باشند ظاهرا با این وضعیت بهتر است هواداران ادعای خسارت معنوی کنند.
پر افتخار ترین تیم باشگاهی ایران در آسیا محل کسب تجربه برای مربیان نیست. لطفا" مسئولان استقلال بفهمند. بفهمند. بفهمند.
برو رو همون چلوکباب فروشیت تمرکز کن برات بهتره
شیش علی خان با دروایستی به هیچ جا نمی رسی
منصوریان /قلعه نوعی /مظلومی وامثالهم مدار بسته ای که استقلال در ان حرکت میکند همان مسیری که قبلا پرسپولیس با درخشان و پیروانی و دایی و .... طی کرد وبرای نجات از این مسیر بسته به برانکو رسیدو موفق شد
علی منصور عقل کل بازی بسه نابودمون کردی !
کلا استقلال از اخرین بازی در لیگ اسیا که6گل خورد تابحال 2گل زده کل کارنامه منصوریان 1گل به تیمی که6تا ازش خورد و 1گل چپارف به تراکتور.این2گل حدود9ماه بین هم فاصله دارند میگویند رئال مادرید در این فاصله4جام کسب کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
والا تراکتور هم محروم بود و بازیکن نداشت و از ناچاری یه دروازه بان کم سن و سال و بی تجربه گذاشته بودن که از بخت بدش هم قرعه روزهای اول بازیهاشون سخت افتاد که اون گل رو خورد.وگرنه همون گل رو هم استقلال نمیتونست بزنه
یک نفر میخواست بره خواستگاری ، مامانش گفت تو مجلس خواستگاری حرفهای گنده گنده بزن! روز موعود از خواستگار
پرسیدند شغل شما چیه؟ گفت گوریل! گفتند چی گفتید؟ جواب داد شامپانزه! پرسیدند چند سال دارید؟ گفت زرافه!
عروس بلد نیست برقصه ، میگه اطاق کجه!
تیتر جالب و بامعنی بود، غرور کاذب بلای جان مربیان جوان و کم تجربه است.
استادت هیرو
احتمالن چاپ نميكنين ولى سعى كنين چاپ بشه. ما اتفاقن بسيار هم خوب و زيبا بازى ميكنيم، فقط يه كم تمركز نداريم . انشاالله در هفته هاى اينده حتمن نتيجه اى رو كه در انتظارشيم خواهيم گرفت . يه گله از هوادارا دارم و اونم اينه كه اگه توى خانواده كسى دچار اشتباه يا كم كارى يا افت يا هر مشكلى بشه شما باهاش با خشونت رفتار ميكنين يا در صدد كمك كردن بهش برمياين؟ الان تيممونم همين طوره ديگه، بعد از اون ٦ گل كذايى كه از العين خورديم يه كم خودمونو باختيم و از مودش بيرون نيومديم، در صورتى كه جنبه بازى بودن قضيه رو فراموش كرديم. بايد باختمون باعث عبرتمون بشه نه اينكه بهم بريزتمون. اين همه تيمهاى بزرگ و مطرح دنيا ميبازن ولى روى نقاط ضعفشون ميان كار ميكنن و تيم رو اصلاح ميكنن. هوادارا.... به سرمربى و بازيكنان احترام بذارين تا بتونن خودشونو بالا بكشن، يادتونه پرسپوليس قبل از اومدن برانكو چطورى بود؟ كجا بود؟ رسيده بود به جايى كه بايد دولا ميشديم تا پيداش كنيم ببينيم كجاس اما الان جاى خودشو محكم كرده و نتيجه اش رو داره ميبينه. توهين به على آقا كار درست و در شأن ايشون نيست. فرق ما با تيماى ديگه در اصالت ادب و موفقيتهامونه، با همه ى اين نتايج ناخوشايند هنوز تعداد ستاره هاى هيچ تيمى به پاى ستاره هاى ما نرسيده، روزاى خوبمونو از ياد نبرين. همه موفق و سلامت باشين. به اميد روزاى خوب براى تيم عزيزمون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
عزیز دل برادر .. بهترین بازیکنا رو در ختیار داره .. 5 بازی از فصل گذشت .. قبلشم اردو تدارکاتی و کلی برنامه ..
هنوز نتونسته ترکیب اصلی رو پیدا کنه .. بخاطر اینه که بلد نیست از بازیکن بازی بگیره .. سیستم بلد نیست .. تو بازی که شش تا از یه تیم عربی خوردیم اومده سیستم 631 چیده .. اخه الاغ تو همچین بازی بجای اینکه وسط زمین رو کنترل کنی رفتی زووم کردی رو دفاع .. که نتیجش هم 6 تا گل خوردن بود ..استقلال نه تاکتیک داره نه برنامه برای حمله ..تکیه کرده رو خلاقیت فردی.. این نشد فوتبال ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
اکرم خانم شما رو اول ببین استادیوم راه میدن بعدا بیا اظهار نظر کن.
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
احتمالا و اتفاقا و حتما را درست بنویس تا معلوم شود
چقدر باسوادی؟
جناب عليمنصور يك نمونه از تفكر حاكم به كشوره. تخصص و سواد كم يا ناچيز و ادعاي زياد و طلبكاري و زبون دراز.
با سواد بی عمل
منصوریان بهتره بره به رستوراناش یه سر و سامانی بده بعد با آرامش خیال مربیگری رو از دسته 3 شروع کنه تا بیاد مربیگری تیم اول پایتخت رو به عهده بگیره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر