بازدید 5768
۱

ترکیب پرسپولیس برابر الاهلی با یک سورپرایز

کد خبر: ۷۲۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 22 August 2017
برانکو ایوانکوویچ بعد از عبور از لخویا، اکنون الاهلی عربستان را روبروی خود می‌بیند تا یک گام دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار تنها سیدجلال حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و با برطرف شدن مشکل کمال کامیابی نیا او نیز در شانس رقابت برای حضور در ترکیب اصلی قرار گرفته و مشکل مصدومیت حسین ماهینی نیز برطرف شده است. با این حال برانکو کمال را روی نیمکت نشاند که این موضوع جای بسی تعجب دارد.
  
ترکیب پرسپولیس مقابل الاهلی:
علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی.

همچنین ترکیب الاهلی برای بازی مقابل پرسپولیس هم به این صورت است: محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو، حسین المقوی، صالح جمان العمری و عمر السوما به میدان می‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرسپولیس باید قدرتی تر بازی کنه وهماهنگ تر در ضمن اقای برانکوهمه ضربات را نده مسلمان بزنه حتی کرنر ها را خطاهاش رفته بود بالا سمت راست را اون بزنه چپ را یکی دیگه در ضمن قدرت بدنی بازیکنان باید بره بالاتر تو هم دویدن هم درگیری فیزیکی کم می اوردن قشنگ معلوم بود.بیرانوند باید در بازی مجدد دقت بیشتری کنه هم با پا هم با دست. طارمی هم باید چشماش را لیزر کنه بنده خدا عینکی هست با عینک که نمیتونه بازیکنه چرا هیچکس بهش نمیگه دکتر تیم کجاست یه تست بگیره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار