بازدید 11699
۱

جزئیات تازه از فیلم 10 میلیون یورویی اصغر فرهادی

پیش از این، اصغر فرهادی ساخت فیلم «گذشته / Le Passé» را در خارج از ایران تجربه کرده است. فرهادی این بار شرایط پیچیده‌تری نسبت به «گذشته» را تجربه می‌کند و نه تنها میزانسن غیرایرانی است، بلکه بازیگران اصلی نیز غیرایرانی هستند.
کد خبر: ۷۲۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 22 August 2017
جزئیات تازه از فیلم 10 میلیون یورویی اصغر فرهادی
فیلم تازه اصغر فرهادی در اسپانیا در شرایطی کلید خورد که این اثر نیز درباره یک مهاجرت است؛ مضمونی که در شماری از آثار پیشین این کارگردان ایرانی از جمله «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته» مشاهده می‌شود.

به گزارش «تابناک»؛ اصغر فرهادی دیروز فیلم تازه‌اش را با نام «همه می‌دانند / Everybody Knows» در اسپانیا کلید زد؛ فیلمی که با بودجه‌ای ده میلیون یورویی و با کستینگی قوی قرار است اثری متفاوت باشد و آن گونه که سرمایه گذاران اروپایی‌اش انتظار دارند، بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشد.
 
خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازیگران اسپانیایی و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی، بازیگران اصلى هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند. همچنین بازیگران مطرحی همچون ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره آ، فهرست بازیگران «همه می‌دانند» را کامل می‌کنند.
 
در خلاصه داستان فیلم آمده است: «كارولینا براى دیدار با خانواده‌اش و شرکت در یک جشن از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در جریان این سفر، وقایع غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تأثیر می‌گذارد.»
 
جزئیات تازه از فیلم 10 میلیون یورویی اصغر فرهادی 
طرح ساخت فیلم «همه مى‌دانند» در اسپانیا، چهار سال پیش آغاز شد و فرهادى تحقيق و نگارش داستان  را از همان زمان شروع  کرد. با این حال، ساخت فیلم «فروشنده» در ایران، روند نگارش فیلمنامه «همه می‌دانند» را موقتا متوقف کرد تا فیلمساز ایرانی پس از دریافت دومین اسکار، هشتمین فیلم سینمایی خود را در اسپانیا مقابل دوربین ببرد.
 
پیش از این، اصغر فرهادی ساخت فیلم «گذشته / Le Passé» را در خارج از ایران تجربه کرده است؛ تجربه‌ای که موفقیت «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» را در پی نداشت. فرهادی این بار شرایط پیچیده‌تری نسبت به «گذشته» را تجربه می‌کند و نه تنها میزانسن غیرایرانی است، بلکه بازیگران اصلی نیز غیرایرانی هستند.

خوزه لوییس آلکاینه هفتاد و هشت ساله، مدیر فیلمبرداری فیلم جدید فرهادی است. علاوه بر Ashar Farhadi Production، شرکت‌هاى France 3 Cinema و Memento Films از فرانسه، Morena Film و Untitled Films Aie از اسپانیا و Luky Red از ایتالیا در این فیلم سرمایه گذاری مشترک داشته‌اند. همچنین CanalPlus ،Eurimages ،France Televisions ،Movistar ،Cine ICAA، از این فیلم سینمایی پشتیبانی می کنند.
 
این سومین همکاری اصغر فرهادی با ممنتو فیلم فرانسه است و فیلم تازه فرهادی در نهایت توسط این کمپانی پخش بین المللی خواهد شد و در راستای نقش کلیدی ممنتو در تولید این فیلم، الکساندر ماله گی از ممنتو نیز تهیه کنندگی «همه می‌دانند» بر عهده خواهد شد.

مدیریت هنری فیلم بر عهده کلارا نوتاری و طراح لباس نیز سونیا گرانده است. هایده صفی یاری تدوینگر و دانیل فونترودونا مدير صدابرداری فیلم خواهند بود.  



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
دمش گرم .اگه تو ایران مونده بود الان مثل خیلیای دیگه محتاج نان شبش بود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان