بازدید 4036
گزارش

کشتی فرنگی ایران درپاریس رنگ فینال ندید/سه شانس برنز دیگر

رقابت‌های ۴ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در پاریس،نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند ولی هیچکدام موفق به رسیدن به فینال و رسیدن به شانس طلا نشدند.
کد خبر: ۷۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 22 August 2017
نماینده جوان ایران در وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف خود شکست خورد تا هیچکدانم از 8 فرنگی‌کار ایران نتوانند راهی فینال این رقابت‌ها شوند.

 به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های ۴ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است،نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند ولی هیچکدام موفق به رسیدن به فینال و رسیدن به شانس طلا نشدند.
 
شکست و حذف مردانی 
در وزن ۵۹ کیلوگرم که ۳۰کشتی گیر حضور دارند مهرداد مردانی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل سئونگ‌هاک کیم از کره‌جنوبی به روی تشک رفت و در پایان این مصاف پرافت وخیز با نتیجه ۱۲بر ۶ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر کره‌ای در مرحله نیمه نهایی، مردانی به رغم شایستگی و نمایش خوب خود در نخستین تجربه جهانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کشتی فرنگی ایران درپاریس رنگ فینال ندید/سه شانس برنز دیگر

الیاسی به فینال نرسید
در وزن ۶۶ کیلوگرم محمد الیاسی فرنگی‌کار جوان ایران که برای نخستین بار عازم این سطح رقابت‌ها شده ؛ مقابل نامداران جهان خوب و مسلط ظاهر شد. وی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم ۲۰۱۷ اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی سپس در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نمایشی بسیار خوب با نتیجه ۱۰ بر یک در ۴ دقیقه و ۷ ثانیه به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.الیاسی در این مرحله به مصاف المات کبیسپایف کشتی‌گیر عنوان‌دار قزاق و دارنده نقره و برنز جهان رفت و در پایان با نمایشی دلچسب با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و راهی یکچهارم نهایی شد.
الیاسی برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف دنیس دمیانکوف نفر پنجم بازی‌های اروپایی از اوکراین رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. الیاسی در ادامه و در مبارزه ماقبل فینال به مصاف ماتئوس برناتک قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از لهستان رفت و در پایان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.
 
کار دشوار قادریان در راه رسیدن به  برنز
در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۲۹ نفر حضور دارند، یوسف قادریان دارنده برنز جهان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان که بهترین عنوانش پنجمی بازی‌های اروپایی است با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه سنگین ۱۰ بر یک شکست خورد و با توجه صعود رقیبش به دیدار فینال راهی مرحله شانس مجدد شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.
قادریان در اولین دیدار مرحله شانس مجدد به مصاف آلکس کسیدیس از سوئد می‌رود و در صورت برتری در دیدار ماقبل رده‌بندی به مصاف پاسکال ایسل از آلمان می‌رود.

 قوره‌جیلی راهی شانس مجدد شد
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مقابل مورات رومانوف دارنده مدال‌های نقره و برنز آسیا از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۲ بر یک به برتری رسید.
قوره‌جیلی دارنده مدال طلای بازی‌های همبستگی اسلامی که برای نخستین بار است پا به این رقابت‌ها گذاشته است، در دور دوم و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل هیکی نابی دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک ۲۰۱۲ از استونی با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و با توجه به صعود رقیبش به دیدار فینال، قور جیلی راهی مرحله شانس مجدد شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.
در این وزن صبا شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک نیز پس از یک پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل میکولا کوچیمی از اوکراین با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار