بازدید 2855

شگفتی الیاسی با شکست نایب قهرمان کشتی دنیا

کد خبر: ۷۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 22 August 2017
نماینده جوان ایران در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برتری مقابل نایب قهرمان جهان راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های ۴ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است،نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۶۶ کیلوگرم محمد الیاسی فرنگی‌کار جوان ایران که برای نخستین بار عازم این رقابت‌ها شده است مقابل نامداران جهان خوب و مسلط ظاهر شد. وی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم ۲۰۱۷ اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی سپس در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نمایشی بسیار خوب با نتیجه ۱۰ بر یک در ۴ دقیقه و ۷ ثانیه به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

الیاسی در این مرحله به مصاف المات کبیسپایف کشتی‌گیر عنوان‌دار قزاق و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان رفت و در پایان با نمایشی دلچسب با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.وی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه دنیس دمیانکوف نفر پنجم بازی‌های اروپایی از اوکراین و شوگو تاکاهاشی نفر پنجم اسیا از ژاپن می‌رود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار