بازدید 2813

کشتی‌قهرمانی‌جهان/قادریان‌ضربه‌شد،الیاسی‌ومردانی‌بردند

کد خبر: ۷۲۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 22 August 2017
رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

وزن 59 کیلوگرم
در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست با توختایف، دارنده مدال برنز 2016 آسیا از ازبکستان کشتی گرفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و وی باید در دور دوم با برنده همت رستم از ترکیه و تورو از کلمبیا مبارزه خواهد کرد.

وزن 66 کیلوگرم 
در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مقابل سوسلان داوروف، دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد. وی در دور دوم با برنده سیلویا از لیتوانی و استاس از بلغارستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته‌اند.

وزن 80 کیلوگرم
در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با ماکسیم مانوکیان از ارمنستان روبه‌رو شد و با نتیجه 10 بر یک شکست خورد. وی باید منتظر بماند تا در صورت صعود کشتی‌گیر ارمنی به فینال به گروه بازنده‌ها برود.

وزن 130 کیلوگرم
در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با مورات رومانوف از قرقیزستان پیکار می‌کند و در صورت گذر از سد این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان لورنتز از فرانسه و هیکی نابی از فنلاند کشتی می‌گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل