بازدید 4240

علت گلابی خوردن نادر قاضی پور در جلسه رای اعتماد به روایت خودش

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی علت گلابی خوردن خود را در جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 22 August 2017
نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (سه شنبه 31 مرداد) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس درخصوص حواشی نشست بررسی رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم خطاب به لاهوتی گفت: لاهوتی نماینده استان گیلان در صحبت هایش توهینی به بنده داشته که باید توضیح بدهم استان آذربایجان مرکز تولید هزاران تن میوه جات از جمله گلابی، شلیل و زردآلو است که روی دست کشاورز مانده که حتی کیلویی یک هزار تومان از آنها نمی خرند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن روز گلابی خوردم تا رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی واردات میوه خارجی را قطع کنند و می دانستم آن بالا فضول هایی وجود دارند و عکس می گیرند. ملت باید می دانستند که نمایندگان از مردم، کشاورزان و کارگران حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: نه رانت خواری کردم و نه اختلاس و نه پارتی بازی؛ تنها از کشاورزان حمایت کردم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خطاب به لاهوتی گفت: همانطور که از برنج و چای گیلان دفاع کردم، از کشاورزان استان خود نیز دفاع می کنم.

مهرداد بائوج لاهوتی ضمن اعلام مخالفت با گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی خطاب به قاضی پور که با رئیس جلسه صحبت می کرد، گفت: شما همان گلابی تان را بخورید و اجازه دهید دکتر پزشکیان صحبت های بنده را بشنوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار