بازدید 2683

استقلال برای بردن،پدیده می‌خواهد/عملیات نجات!

کد خبر: ۷۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 22 August 2017
استقلال در حالی امروز برابر پدیده قرار مي‌گیرد که به نظر مي‌رسد پیروزی در این مسابقه اهمیت زیادی برای آبی پوشان به خصوص علیرضا منصوریان سرمربی این تیم دارد. 

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال پس از پیروزی‌‌اي که برابر تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر به دست آورد، بسیار امیدوار بود که بتواند سایپا را هم شکست دهد اما نتیجه برعکس شد و این تیم علی دایی بود که یک بر صفر به پیروزی رسید تا دومین شکست فصل استقلال در هفته چهارم رقم بخورد. 
شرایطی که باعث شد تا این تیم در وضعیت ویژه قرار بگیرد و علاوه بر شعار حیاکن رهاکن روی سکوها، بحث‌هایی مبنی بر برکناری زودهنگام علیمنصور هم صورت بگیرد اما هیات مدیره باشگاه استقلال در جلسه ویژه ای که داشت، تصمیم گرفت تا به سرمربی آبی‌ها رای اعتماد دهد که همچنان سرمربی خواهد بود. با این حال، پیروزی در بازی با پدیده می‌تواند به منصوریان اطمینان خاطر دهد تا با آرامش به استقبال تعطیلات لیگ برود.

استقلال برای بردن،پدیده می‌خواهد/عملیات نجات!

اما پدیده در حالی راهی تهران شده است که در این فصل با خریدهای اسم و رسم داری مثل محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی و محمدرضا خانزاده به دنبال جایگاهی مناسب در لیگ است. این تیم که در بازی اول خود برابر پیکان به تساوی یک - یک رسید، در بازی دوم خود سپاهان را چهار بر صفر شکست داد اما در بازی سوم اش دو بر صفر به نفت آبادان باخت. پدیده که در بازی قبلی خود مقابل استقلال خوزستان به تساوی دو - دو رسید، حالا با پنج امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و به دنبال این است تا از ورزشگاه آزادی تهران دست پر بازگردد. هر چند که رسیدن به این هدف برابر استقلال با انگیزه سخت به نظر مي‌رسد.

استقلال در شرایطی در این مسابقه به میدان مي‌رود که ممکن است تغییراتی در ترکیب این تیم صورت بگیرد. میلاد زکی‌پور مصدوم است و احتمالا باز هم یعقوب کریمی در دفاع چپ قرار مي‌گیرد. هر چند که انتقاداتی به بازی کریمی در این پست صورت گرفته و شاید امید نورافکن بعد از مدت‌ها به دفاع چپ برود. لئوناردو پادوانی هم رسیده اما باز هم سید مجید حسینی گزینه اصلی این تیم در قلب دفاع کنار پژمان منتظری است. ضمن این که احتمال بازی کردن خسرو حیدری هم در ترکیب اصلی کم است. منصوریان در بازی با سایپا از زوج سرور جباروف و مجتبی جباری در خط هافبک استفاده کرد و حالا باید دید باز هم این دو بازیکن را کنار هم قرار مي‌دهد یا خیر. البته آبی ها نیم نگاهی هم به مهدی قائدی دارند و امیدوارند این پدیده جدید در بازی با پدیده به دادشان برسد.

اتفاقی که در ترکیب استقلال برای بازی با پدیده افتاده، این است که سجاد شهباززاده مهاجم اصلی این تیم در بازی قبل دچار مصدومیت شد و تا یک ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد و در این شرایط به نظر مي‌رسد که علی قربانی در کنار حسن بیت سعید در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.
در آن سوی میدان، پدیده محسن یوسفی هافبک استقلالی این تیم محروم است اما مهاجری چشم به پرسپولیسی‌های سابق تیم خود دارد. خانزاده که در این فصل به یک مدافع گلزن تبدیل شده و دو گل زده است. میلاد کمندانی در خط میانی و خلعتبری و قاضی در خط حمله که حضور این بازیکنان باعث جذاب تر شدن این بازی شده است. ضمن این که خود پدیده هم تیم چغری است که قبلا هم یقه استقلال را در تهران گرفته است.

در هر صورت، منصوریان با پیروزی در این بازی مي‌تواند پاسخی به منتقدان خود بدهد. کسانی که او معتقد است چون او چشم آبی نیست، مخالف او هستند اما اگر استقلال ببازد و یا مساوی کند، شرایط سخت تری پیدا مي‌کند که باعث مي‌شود انتقاد ها از این تیم افزایش یابد و باید دید چه نتیجه ای در این بازی رقم خواهد خورد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار