بازدید 12061
۱

داماد، زن و مادرزن خود را با شليك گلوله كشت

کد خبر: ۷۲۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 22 August 2017
فرمانده انتظامي استان سمنان از قتل يك مادر و دخترش در شاهرود و دستگيري قاتل خبرداد و گفت: داماد عصباني همسر و مادر وي را به گلوله بست.
 
به گزارش اعتماد، سردار روح‌الامين قاسمي گفت: در ساعت ۲۱ و ۵۲ دقيقه شامگاه يكشنبه زنگ تلفن ۱۱۰ خبر از يك فقره تيراندازي در شهرك ذوالفقار را به ماموران گزارش كرد.
 
متاسفانه با توجه به‌شدت جراحات شديد مادر ۷۰ و دختر ۴۲ ساله هر دو فوت كرده و پرونده دو فقره قتل عمد مفتوح و تيم‌هاي ويژه پليس براي شناسايي قاتل وارد عمل شدند. بعد از بررسي‌هاي انجام شده، مشخص شد قاتل داماد خانواده بوده و با توجه به اختلاف خانوادگي كه از چند ماه قبل داشته‌اند به منزل مادر زن خود مراجعه و پس از مشاجره لفظي با همسر و مادر زن خود با يك قبضه سلاح ساچمه‌زني در راه‌پله‌هاي ورودي ساختمان با شليك چهار گلوله به سمت نامبردگان، آنها را به قتل رسانده و از صحنه متواري شده است.
 
او گفت: قاتل انگيزه خود را از اين اقدام جنون‌آميز طرح شكايت همسرش براي طلاق و دخالت‌هاي بي‌جا و فحاشي‌هاي خانواده همسرش به وي اعلام داشته و در خصوص حادثه قتل نيز بيان داشت شب گذشته براي دعوت همسرم به منزل و پايان مخاصمات فيمابين به منزل مادرش مراجعه داشتم و زماني كه با امتناع همسرم و فحاشي‌هاي وي و مادرش روبه‌رو شدم با اسلحه‌اي كه همراه داشتم چهار تير به سمت آنها شليك كرده و از محل متواري شدم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این همه اسلحه دست مردم چکار می کنه ؟ اینجا ایران است یا آمریکا ؟ آیا آمریکایی ها هم به اندازه ما از اسلحه استفاده می کنند ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل