بازدید 5651
۳
بازتاب مشاورمعاون علمی و فناوری رییس جمهوری درباره بلیت فروشی

دولت،ادعای‌فدراسیون‌فوتبال‌وسازمان‌لیگ‌را‌دروغ‌خواند

معاونت ما به هیچ عنوان در ریز مسائل بلیت فروشی ورود پیدا نکرده ... شرکت برهان مبینی که ابتدا در فوتبال بود، همکاری‌هایی با فدراسیون و به واسطه خرید بلیت، کارت، گیت و ... از شرکت طرف قرارداد مطالباتی داشته است.
کد خبر: ۷۲۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 22 August 2017
مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه بامداد امروز نود درباره مسائلی که پیرامون به وجود آمده درباره بلیت فروشی به وجود آمده است، توضیحاتی داد که مشخص می کرد فدراسیون فوتبال در ادعای هفته گذشته اش دروغ گفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرویز کرمی اظهار کرد: تفاهم‌نامه و ادامه همکاری با شرکت مذکور با اطلاع آقای امیری‌نیا، رئیس وقت مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و اینکه آقای ستاری در جریان ریز این مسائل بوده‌اند، صورت گرفت. این موضوعی که در برنامه نود پیگیری شده مربوط به سال 89 می‌شود و بعد که آقای ستاری معاونت این حوزه را برعهده گرفتند، در اوایل کار با دوستان فدراسیون فوتبال و آقای امیری‌نیا جلسه مشترکی گذاشتند که مابین آقای گودرزی، وزیر وقت با آقای ستاری نیز این موضوع پیگیری شد.

دولت،ادعای فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ را دروغ خواند

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تکذیب ادعای هفته گذشته بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ابراز کرد: از طرف معاونت علمی و فناروری هیچ شرکتی برای بحث بلیت فروشی‌ها معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه نیا مسؤولیت و واحد آقای امیری‌نیا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جداست، گفت: معاونت ما به هیچ عنوان در ریز مسائل بلیت فروشی ورود پیدا نکرده ولی در کلیات که بحث فناوری در ورزش بوده نظراتی داشته است. شرکت برهان مبینی که ابتدا در فوتبال بود، همکاری‌هایی با فدراسیون و به واسطه خرید بلیت، کارت، گیت و ... از شرکت طرف قرارداد مطالباتی داشته است.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور اضافه کرد: حدود 3 هزار و 500 شرکت دانش بنیان در کشور داریم که تمام نهادهای دولتی موظف هستند به آنها کمک کنند تا بازار کشور را در دست بگیرند.معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری دخالتی در معرفی و کارهای تشریفاتی و قانونی نداشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خیخیخیخیخ
تو را به خدا بی خیال این مسائل بشید
دولت چه چیزی را راست می داند؟لطفا بفرمایید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر