بازدید 2869

کشته شدن ۲۵۳ نفر در سیل شمال شرق هند

کد خبر: ۷۲۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹ 22 August 2017
سازمان مدیریت بلایای طبیعی ایالت بیهار روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد 253 نفر براثر بارندگی و جاری شدن سیل درمناطق مختلف این ایالت کشته شدند.

به گزارش ایرنا، بارندگی شدید و سیل که از چند روز گذشته در مناطق شمال و شرق پاتنا مرکز ایالت بیهار آغاز و همچنان ادامه دارد، حدود 10 میلیون نفر را در 18 منطقه این ایالت تحت تاثیر قرار داده است.
 
 
 
به گفته مسئولان سازمان مدیریت بحران به مناطق 'اراریا ،سیتامارهی ،چمپاران غربی ،کاتیهار چمپران شرقی و مادوبانی بیشترین خسارت جانی و مالی وارد شده است.
 
مقامات محلی ایالت بیهار اعلام کردند تاکنون 421 هزار نفر از سیل زدگان در یک هزار و 358 اردوگاه نجات اسکان داده شده اند.
 
44 تیم امداد ملی و ایالتی با یک هزار و 700 نفر به همراه 630 نفر از ارتش جمهوری اسلامی در مناطق سیل زده در حال امداد رسانی هستند.
 
تعداد دوهزار و569 آشپزخانه سیار با استقرار در مناطق سیل زده اقدام به تهیه غذا برای 490 هزار نفر از مردم سیل زده می کنند.
 
سازمان هواشناسی هند در گزارشی اعلام کرد بارندگی در ایالت بیهار تا چند روز آینده ادامه می یابد.
 
مقامات محلی ایالت آسام در شمال شرق هند نیز اعلام کردند با کشته شدن چهار نفر در 24 ساعت گذشته،تعداد تلفات سیل دراین ایالت در یک هفته گذشته به 67 نفر افزایش یافته است.
تعداد تلفات سیل در ایالت آسام از ابتدای سالجاری به 156 نفر رسیده است.
 
به گفته مقامات دولتی،تاکنون دومیلیون و 200 هزار نفر در ایالت آسام تحت تاثیر سیل قرار گرفته اند.
 
هم اکنون یک هزار و493 روستا و 115 هزار هکتار زمین زراعی در آسام به زیر آب رفته است.
مرکز مدیریت بحران ایالت اوتارپرادش نیز در گزارشی با اعلام کشته شدن 33 نفر براثر سیل دو روز گذشته دراین ایالت اعلام کرد تعداد 69 نفر در چند روز گذشته بر اثر سیل جان باخته اند.
 
در ادامه این گزارش اضافه شده است تاکنون بیش از دو میلیون نفر در 24 بخش این ایالت تحت تاثیر سیل قرار گرفته اند.
 
براساس گزارش های دریافتی از ایالت بنگال غربی ،از ابتدای سالجاری 55 نفر براثر جاری شدن سیل در این ایالت کشته و پنج میلیون و500 هزار نفر نیز تحت تاثیر سیل قرار گرفته اند.
 
براساس گزارش های منتشر شده براثر وقوع سیل و رانش زمین از ابتدای سالجاری میلادی تاکنون بیش از 600 نفر در هند جان باخته اند.
 
باران های موسمی (مانسون)که از ژوئن تا سپتامبر به طور منظم در هند ادامه دارد همه ساله خسارت جانی و مالی زیادی دراین کشور برجای می گذارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر